Hej Så kunne jeg godt tænke mig ris og ros af nyt logo :) http://i53.tinypic.com/2eltdky.png De bedste hilsner Anders |
Den er sej . son en kunne jeg godt bruge til min webshop :)
Hej Så kunne jeg godt tænke mig ris og ros af nyt logo :) http://i53.tinypic.com/2eltdky.png De bedste hilsner Anders |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Hej Igen Hypnotist... Kan se du prøver dig med et nyt logo :) Det ser skam godt ud, dog skal du lige tænke på at et logo ikke behøver at indeholde 17 forkellige elementer for at det kan huskes.. De største logoer som har en branding værdi er ret så simple, Mc Donald, google, IMB, BMV osv.... I øjeblikket har du dit navn hypnotisten stående 4 gange hvis jeg ikke tager fejl, et normalt og så 2-3 faded ud i baggrunden, du har stadig din grønne kugle, samt nogle grene med blade samt nogle dråber som har intet med dit fag at gøre... Nogle gange er det mest simple også det bedste... |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Synes det er pisse fedt... Så har jeg bandet en lille smule idag :) |
Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk
Den er fin nok til hobbybrug :) Men ville have valgt en meget simplere og ikke så "rodet" design. |
Jeg kan godt se ideen, faldt helt i trance da jeg skulle læse teksten.
Mit råd Fjern 2 af tekst skyggerne Og hva sker der lige med de grene/blade? Det er sikkeret fint hvis du slår dig op på at være en miljø venlig hypnotisør.
Mvh Thomas |
Tak for jeres svar Mere simpelt og ingen grene med blade :) Grunden til at der er grene med blade er at det skal symbolisere natur da hypnose er naturligt og en slags naturlig medicin hvis man kan kalde det det |
Jeg forstår stadig ikke skovtemaet? og hvorfor firma-navnet skal stå flere gange. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
"skovtemaet" er for at symboligsere det naturlige og for at gøre det blødere hvis man kan sige det sådan fordi nogle er "bange" for hypnose Det er muligt jeg har lavet det for avanceret, det er nok bare fordi det er min stil :P
|
Jeg ville ikke kalde det avanceret. Det ord synes jeg slet ikke passer. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau