Hej Emil,
Hvorfor skulle min 18-årige fætter eller 16-årige kusine vælge at bruge deres penge i din shop?
Jeg ved godt, at de ikke køber ud fra logoet.. Men når dit logo blot bliver et i mængden, så kan du ikke aflæse det på bundlinjen.. Og dit logo ligner alt for meget noget man har set før..
Og så bliver man ikke husket..
Tænk på at unge bliver bombarderet med reklamer og tilbud.. hvis ikke du skiller dig ud fra mængden, så drukner du i den..
Så find ud af hvordan du skiller dig ud fra mængden.. og få dén vinkel ind i dit logo.. høj kvalitet, lave priser og levering til tiden.. er tyndslidte klichéer (ligesom mand/kvinde-tegnene).. måske er din vinkel, at du netop har fokus på de 14-22 årige, men så få det ind i logoet.. nogle lidt mere unge og friske streger..
Dit nuværende logo udkast kunne lige så godt være for en tøjbutik til folk over 30..
Hvis du holder fast i det her logo, så synes jeg du (udover alle de andre konstruktive forslag) skal runde hjørnerne på "plus" og "pil", så de matcher o'ets runde hjørner..
Held og lykke med logoet
Martin