Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træningshandsker til fitness og vægtløftning

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Hvis du læser mit indlæg, og det gør du jo ikke vel FS ? Så ser du at det bliver betragtet som de bedste træningshandsker på det amerikanske marked, det kan du læse om på deres side og andre steder på nettet, men det er jo slet ikke den interesse du er ude i .

Nå, men du tør ikke give dig til kende, så det er spild af tid. Hyg dig i mørket

Bare lige til høflig information. Produktet er ikke nyt. Jeg har fungeret som instruktør i årevis, og det er efterhånden længe siden jeg så denne løsning første gang.

Ud over det, så er det fejlagtigt at sige det er til "vægtløftning". Du får aldrig en vægtløfter til at bruge de handsker det der.

De er måske brugbare til styrketræning, men det er så også det.

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:34

Jeg vil give Storm ret. Jeg har også fungeret som instruktør i nogle år og jeg kan godt se potentialet til styrketræning, men ikke vægtløftning.

Hvad angår musikere og andet kan jeg ikke udtale mig om.

Jeg vil dog sige at din vens side er ok og "funktionel", men det er ALT for besværligt at købe produktet. Han må næsten hellere sætte et mail link ind, så man kan sende ham en mail hvis man vil købe handskerne. I hvert fald indtil han får noget online betaling på siden.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:41

Fedt med noget konstruktiv kritik , tak for det !

Nu er jeg ikke selv ekspert på området, jeg skal bare hjælpe med markedsføringen. Ja jeg har set hans side, og det er en af de værste sider jeg har set angående konverteringsoptimering. Så ja det er svært at finde købeknappen, og en masse andre ting. Det tager jeg lige op med ham.

For mig er vægtløftning og styrketræning det samme. Jeg har ikke løftet en vægt i årevis, så jeg ved ikke bedre :-)

Jeg skal have sat mig noget bedre ind i hvordan jeg formulerer det. Pointen er dog stadig at de træningshandsker er en succes mange steder i USA og får stor ros af mange store kanoner derovre, og at de er en del billigere end konkurrenterne. Om det er så er styrke eller vægtløftning, det skal nok blive rettet ind , når vi kommer videre med.

Men tak for god feedback, det dejligt :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:53

Spørgsmålet er om en hjemmeside kan "overleve" med kun ét produkt....

Jeg tror desværre ikke I kan bruge de amerikanske kendissers udtalelser til at promovere produktet. Man skal være ret godt inde i fitness verden for at kende deres navne.

Måske skulle I forære nogle par til nogle af store navne i Danmark eller f.eks. personlige trænere i SATS, Fitness DK, Cross Fit osv og bruge dem som referencer på hjemmesiden.

Alternativt, så få agenturet på dem og sælg dem gennem fitness centrene  og webshops.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 15:57

Jeg kunne muligvis godt være interesseret i at sælge lidt, men bare sådan for sjov, der går rigtig mange unge mennesker i det fitness center jeg render rundt i, og der ville sikkert kunne sælges nogen :). 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:03

Hej Peter

Det havde jeg også tænkt mig. Jeg får lavet nogle video anmeldelser med nogle respekterede fitnessfolk i DK.

Jeg er som sagt rimelig ny på faktuel viden omkring den her fitness niche , men jeg kan dog se på nettet mange steder at folk er meget glade for dem. Og som i kan se på hans hjemmeside, så har han ikke det store forstand på salg og markedsføring, så der kommer vi ind og hjælper

Hvis i kunne tænke jer at prøve at blive sælgere så send gerne en besked privat til mig. Så tager vi den derfra

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:04

En af dem der står bag her i DK, er Wing Chung instruktør og super til Crossfitt. Plus at der er nogle top folk med på andre pladser, samt mig

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:08

Joakim B Olsen må være en oplagt ambassadør for produktet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:09

Nu er han blevet politiker, så det må han vidst ikke..

Men jo .. " Den Liberale Handske " .

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:18

Boysen:

Joakim B Olsen må være en oplagt ambassadør for produktet.

Han og andre der træner seriøst styrke/vægtløftning vil typisk ikke bruge den slags, da det forringer grebsstyrken. Smile

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)