En af mine venner som også snart bliver Amino medlem har fået eneret på nogle helt unikke træningshandsker som både musikere, fitness folk og folk med for eksempel seneskedehinde betændelse har brugt med stor succes.
Nogle af de førende bodybuildere i verdenen anbefale kun den træningshandske, til når det virkelig skal rykke.
Normalt koster de dyreste træningshandsker ca 3-400 kr, men her får du dem altså endnu bedre til 250,- kr for et par.
"Det bedste, det eneste og meget billigere end det traditionelle."
Lyder som endnu et amerikansk "wonder product", som er skabt til TV-SHOP og affiliate marketing/salg :) Det er det første og eneste indtryk jeg får af dit indlæg og produktets hjemmeside.
Men er der noget om snakken, vil jeg da ønske din ven held og lykke.
Er der nogen grund til at han ikke selv kunne oprette tråden?
Nu er produktet som sagt anderkendt som værende det bedste i de kredse, er det mindblowing for dig ? Og ja jeg hjælper ham gratis med at komme ind på det danske marked
Er der en grund til at du måtte oprette en ny profil for at komme efter mig ?
Jeg forventer ikke svar fra folk som gemmer sig, så bliv du bare i dit skjul
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hej Jimmi nu er jeg en af de få der træner hver eneste dag med styrketræning og vægløft :), jeg har et problem med alle de handsker jeg køber og det er at de går i stykker indenfor en måned, og handskerne starter fra 150 kr :)
hvilken form for garanti er der?
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Fedt at høre fra èn som ikke kalder sig " intetsigende " :-)
Og der faktisk garanti på dem, er der nogen som helst del på træningshandsken der går i stykker indenfor 3 måneder får du pengene tilbage, no questions asked.
Min ven har ikke rigtigt fået så meget gang i hans egen danske side endnu, men han linker direkte til den amerikanske, som ikke er TV Shop eller noget i den stil. Siden er lavet af ham der opfandt handsken, og som selv er super passioneret omkring det. På siden kan du også læse udtalelser fra hvad der svarer til Mr Fitness i USA, købe træningshandsker direkte fra hjemmesiden og læse om dine garantier.
Og ja du kan få træningshandsker helt ned til 99 kr i Danmark. De priser jeg nævnte er på anderkendte bedste mærker, som de her handsker skal sammenlignes med
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg har også selv læst forkert kan jeg se. De her træningshandsker koster 25 $, i forhold til Harbinger træningshandsker ( som også bliver betragtet som blandt de absolut bedste )koster 49 $.
Nu kender jeg lidt til historien bag, og jeg ved det bare en er hyggelig fyr med en passion og en god opfindelse der står bag. Nu vil han så ind på nogle andre markeder, og der hjælper vi ham. Han kunne helt sikkert sætte prisen en del højere, og det må jeg lige snakke med ham om ;-)
Hvis der er nogle der gerne vil sælge de her træningshandsker i Danmark , og senere i resten af Europa, så send mig en PM. Vi har eneret i Europa
Du kan blive lige så tøsebarns-fornærmet som du har lyst. Når du opretter en tråd på et offentligt forum, må du tage det sure med det søde.
"Nu er produktet som sagt anderkendt som værende det bedste i de kredse, er det mindblowing for dig ?" Overhovedet ikke. Jeg finder det bare lidt besynderligt at man så ikke allerede kan købe produktet i alle Danmark's sportsforretninger. At de i stedet vælger en til at sælge det, som afhænger af at sin ven markedsfører produktet for ham på et iværksætter forum.
"Er der en grund til at du måtte oprette en ny profil for at komme efter mig ?" Det kunne du tænke dig, hvad?
"Jeg forventer ikke svar fra folk som gemmer sig, så bliv du bare i dit skjul" Jeg gemmer mig da ikke?
Du kan jo prøve at forsvare dit produkt i stedet for at angribe folk som kommer med kritik.
Hvis du læser mit indlæg, og det gør du jo ikke vel FS ? Så ser du at det bliver betragtet som de bedste træningshandsker på det amerikanske marked, det kan du læse om på deres side og andre steder på nettet, men det er jo slet ikke den interesse du er ude i .
Nå, men du tør ikke give dig til kende, så det er spild af tid. Hyg dig i mørket