Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et website har "stjålet" mit domænenavn

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Dette er mit første indlæg, så håber I kan hjælpe mig.

Jeg har siden starten af 2008 haft firmaet Kontor-Yoga med tilhørende website www.kontor-yoga.dk.

Kontor-Yoga er rettet mod virksomheder med medarbejdere med meget stillesiddende arbejde - altså øvelser mod stress og spændinger i kroppen. Jeg tager både ud på virksomhederne som instruktør, men har nu også øvelserne liggende som online film, som medarbejderne kan få adgang til via login og udføre foran skærmen.

Mit lille firma blomstrer så småt, og varemærket Kontor-Yoga er ved at være velkendt og anerkendt, især i Nordjylland.

Nu er et andet firma dukket op, som leverer de samme øvelser og kalder sig www.kontoryoga.dk,

altså akkurat det sammen bare uden bindestreg. Jeg mener først at dette domæne er oprettet for nylig, altså 14. sep 2010

Problemet er at når folk hører om mit firma og efterfølgende vil finde det på nettet, skriver de det ofte uden bindestreg og havner derfor på den anden side, og det kan jeg jo godt risikere at miste kunder på.

Et andet stort problem er, at jeg dumt nok IKKE har taget patent på dette varemærke )0:

Nu er mit spørgsmål: Hvad er mine muligheder?

På forhånd tak, kære Aminoer

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ingen tvivl om at du vil kunne få det stoppet gennem dk hostmaster.

Lidt info til dig kontoryoga.dk det er registreret første gang d. 11-05-2010 og ligger på one.com

Det vil sige at dit blev regitretet mere end 2 år før dem.

Best regards

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yoga amino..

En ting er at klage uden viden for hvad det er du nu skal skrive og hvordan det skal formuleres...

Jeg vil råde dig til at skrive til en amino bruger her på siden som er meget dygtig, og som muligvis kan hjælpe dig..

Du kan finde ham her:

http://www.amino.dk/members/Legal-Advice/default.aspx

Hav en god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot hjemmeside forresten :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

True! Vil det sige at det ville være en god ide at registrere det nu - ville jeg så stå bedre i en evt klage-sag, eller er det for sent ifm lige denne sag?

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info!! (0:

Har jeg virkelig ret til at stoppe det andet navn, når jeg ikke har registreret mit?

Det ville være dejligt!

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne også indgå et samarbejde. I bor så langt fra hinanden, at I ville kunne udnytte effekten.

Lav en hovedside, der kommer frem uanset om, man bruger bindestreg eller ej. Kunden får besked om, at klikke på nordjylland hvis De ønsker yoga der eller klikke på sjælland for yoga der.

I ville jo unægteligt løbe ind i kunder, som f.eks. har afdelinger i begge landsdele og derved vil I kunne "skaffe" hinanden kunder.

Tja det kunne være en positiv løsning på problemet, hvis I kan blive enige om tingene. Så slipper I får at skulle bruge en masse tid på slagsmål om domæne m.m.

Blot et forslag :-)

Med venlig hilsen

Kim Andersen

www.firmafordele.dk Personalegoder - Personalearrangementer

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)