Jeg vil gerne have lidt feedback på min første "webshop" www.keepitreal.dk Meningen med siden er ikke at sælge 20 malerier om dagen, men at gøre det mere personligt, det at du køber et maleri. Idéen bag er at hjælpe de mange "hjemme" graffiti kunstnere med at få solgt noget af deres kunst. Ligeså snart de bliver kendte (hvilket de nok ikke gør, MEN hvis nu) så vil jeg ikke have noget at gøre med dem mere.
Er der noget der mangler, er der noget der er godt, er der noget der kan gøres bedere?
Det holder hverken 1/1, ½, 1/4 eller nogle brøkdel.
Der skal helt helt helt andre "boller" på suppen og du får ingen begavede taggere til at sælge noget af deres materiale via en hjemmeside med det udseende.
Så hvis du skal gøre en forskel, så skal du have en grafitti maler til at lave et billede som du lægger som baggrund og i det der viser du så tingene...
Følge idéen med sidens navn.. keepitreal.. not ugly :)
Jeg er også enig. Jeg synes din webshop virker meget gammeldags, designmæssigt. Jeg ville aldrig have gættet at det var en webshop heller, eller et site hvor man kan købe noget, medmindre jeg tog mig tid til at læse teksten (hvilket jeg sjældent gør, hvis jeg ikke har en idé om hvad sitet går ud på).
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Glemte at skrive at jeg selv vil tage 15% af salget, for at skaffe kunder til dem.
Og til alle jer andre, det var da godt nok mærkeligt! Jeg synes selv det er den fedeste side! :-) og design mæssigt er den da et vidunder! :D Men okay man har jo sin egen smag.
Dog har jeg dog fået en idé, jeg vil sætte et af "malerierne" på forsiden.
Må desværre give de andre ret. Det er en rigtig kedelig hjemmeside - der magler farver - evt en baggrunds farve andet end hvid. Tror det ville ændre meget hvis du eks, ændre det hvide til sort - tror det vil gøre siden mer rå/grafitti agtig...
og så synes jeg det er ærgeligt at når man klikker på lærred - ¨så kommer man først ind på en side hvor der er et billede af Peter pedal - ikke liger ham man fobinder med graffiti billeder. - synes du skal tage et af alle de andre billeder - stort set lige meget hvilket bare ikke peter pedal..
Det er godt nok en gammel webstil du der holder, med grafikbuttons etc. - kommer helt til at tænke på FrontPage dagene... Anyway - den er meget kedelig. Så skulle du hellere gennemføre stilen totalt, så det ser bevidst old-style agtigt ud. Noget må du altså gøre.