Du kommer ikke særligt langt med den hjemmeside :-) Ikke fordi jeg har noget imod dig, men bare min ærlige mening. Så kom i sving og lav noget bedre :-)
Hvordan køber man vare efter kigget 5 minutter forstod jeg ikke hvor er linket til hvert produkt så jeg bestiller den rigtige varer jeg fandt aldrig den købs knap under hver produkt
Ingen tekst på siden nærmeste , vis ønskes findes godt på google skal der mere tekst på siden
Ingen farver på siden og du er grafitmaler
Ingen fangen titlen til google der er sælgende jeg mener denne her
<title>Graffiti</title> ,en af undersider hedder forsiden den der klikkes på google , lav en folk gider klikke på
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
"Et designmæssigt vidunder"? Aarh hva', Trond? Det er vist at stramme den temmelig meget :-)
Jeg vil anbefale dig at starte forfra. Hent inspiration rundt omkring på nettet. Al respekt for at du som kun 15-årig kaster dig ud i projektet, men der skal mere til for at få folk til at blive på din side. Som den tager sig ud nu, er den meget uinspirerende.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Til at starte med, er det måske en god idé at skaffer et program der hedder photoshop - jeg mener at der er en ældre version af programmet der er gratis (photoshop 7 eller 8), selvom det ikke er den nyeste version kan man sagtens lave alle mulige fede effekter - fremgangsmåden er bare lidt anderledes end i de nyere versioner. Jeg ved ikke om du har brugt photoshop til dit nuværende site, men ellers så prøv at søg på photoshop tutorials, så lærer du hurtigt at lave noget der ser lidt mere professionelt ud.
Hej T.F vil sprøge om det var muligt at du kunne skaffe dig en større kop på billedet :) den er jo næsten på størrelse på dit hovede.
Spøg til siden.. Nu har jeg ikke lige læst de andres kommentar.. Hvordan vil du have at dine kunstnere skal kunne tilmelde sig til din side? Det vil være en masse bøvl med hvis det først skal kontakte dig, stedet for at lave en system hvor de kan tilmelde sig og oploade sine billeder...
Hvis det er du vil sælge malerier, må du lige oppe dig lidt og få en bedre designet hjemmesiden. Den er ret så simpel, og før du kan sælge et produkt skal du kunne "sælge" din hjemmeside, du sælger sådan set noget grafisk mens hjemmesiden kun består af nogle enkelte treger og tekst..
Bedre design tak :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Som de andre skriver, så er designet ik i orden. Synes helt klart, at det ville være en god ide, at smide nogle malerier/kunstnere op på forsiden, som du selv foreslår. På den måde tror jeg også, at fokusset flyttes fra skuffelsen over designet ti over på det du rent faktisk tilbyder...
Hvis jeg havde penge, så ville jeg være super klar på et maleri fra Mix Madsen - det er nogle fede malerier! :)
Men hey, arbejd mere med designet og så er det bare fuldt fart frem ad. Held og lykke herfra!