Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bog på dansk om passiv indkomst

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu kan bogen ”Frihed – med residual indkomst” købes hos boghandlerne. Processen med at udgive bogen har været ligesom at blive far igen. Eller måske rettere mor, fordi det er mig, der barslede med den! ;-)
Jeg er glad og taknemmelig over at der er så stor interesse for hele begrebet residual indkomst (hvordan man kan tjene penge uden fysisk at være til stede). Det vil utvivlsomt hjælpe en masse mennesker i disse svære tider. Jeg håber, at ordet ”residual” vil blive lige så almindeligt og brugt som ordet ”computer” er det i dag.

Måden jeg udgav bogen på har jeg beskrevet på min blog: blog.mikaelhoffmann.dk

En af mine venner spurgte mig hvor stort oplaget var, og jeg svarede: ”Nul”. Der bliver nemlig kun trykt det antal, der bliver bestilt og købt i boghandlerne og på nettet. Ingen varelager, forsendelse, fakturaer, mellemhandlere, dårlige betalere eller lignende. Kun en provision, der hele tiden ruller ind på kontoen, så længe der er læsere, der ønsker at købe bogen. Og det er præcis hvad den handler om, så læs mere om dette på
www.frihed-medresidualindkomst.dk
Bogen koster 247 kroner og kan købes hos boghandlerne eller på www.Saxo.com

Tre boganmeldelser (i uddrag):
”Bogen giver detaljerede anvisninger på, hvordan man får defineret folks problemer, får afdækket deres behov og tilfredsstillet dem.
Det er en meget informativ og spændende bog. Jeg synes, at Mikael har en meget positiv indstilling til livet, er meget initiativrig og innovativ. Han giver meget af sig selv i bogen.”
Katrine Axholm, psykoterapeut

”Jeg vil anbefale enhver, der interesserer sig for at opnå en passiv indtægt at læse denne bog.”
Mehdi Zarrehparvar

”Det første, der falder mig ind, er det overblik, struktur og enkelthed, der kendetegner bogen. Den virker meget tilgængeligt. Der er en klarhed i budskabet.
For mig er der meget troværdighed over bogen.”
Sara Lotz, iværksætter, inspirator, EnneagramCoach, konsulent og foredragsholder.

Læs flere anmeldelser på www.frihed-medresidualindkomst.dk/anmeldelser
Jeg glæder mig til at høre din feedback.

Mikael Hoffmann
Professionel netværker, psykoterapeut, coach og forfatter

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:39

Jeg forstår ikke helt konceptet, men nu har jeg også kun læst de informationer, du har lagt ud på hjemmesiden. Du får en passiv indkomst ud af at sælge bogen, men jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg får ud af at læse den.

Jeg har selv en passiv indkomst, som kommer fra AdSense og affiliate markedsføring - er det den slags du mener, at dine læsere skal kaste sig ud i?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej BZR

Tak for dit spørgsmål.

Det koncept, jeg har haft en fuldtids indkomst fra de seneste seks år med kun 15 timers arbejde om ugen, hedder MLM eller Network Marketing. Det er at anbefale produkter eller serviceydelser man selv bruger og kan lide, og dermed tjene en provision fra producenten. Det kaldes også "alligevel-penge", fordi pengene alligevel skulle have været brugt til reklamer, markedsføring, butiksudgifter, varelagre, mellemhandlere osv. I stedet bliver produkterne leveret direkte fra producenten til forbrugeren, og det betaler producenten et honorar for.

Mange har gennem tiderne fundet konceptet fascinerende, men det er et håndværk der skal læres inden man kan få succes, ligesom fx AdSense, hvor man heller ikke bare kan gøre det, før man har lært hvordan....

Dette er hvad bogen handler om. HVORDAN man gør det. Hvordan man lærer håndværket, så man får succes. Det er egentlig ligegyldigt om den passive indkomst er AdSense eller bogudgivelse eller MLM. Jeg mener, at alle mennesker med fordel kunne have mindst to (og helst tre) af hinanden uafhængige indtægtskilder.  Mindst én af disse bør være en residual indkomst. Stopper en af indtægtskilderne, vil det ikke påvirke økonomien nævneværdigt (medmindre man bruger alt hvad man tjener), og man er således ikke så sårbar over for fx fyring, kundeflugt, konjunktursvingninger eller lignende. Dette gælder for alle mennesker, ikke mindst for selvstændige.

Med aktiv indkomst sælger man sin tid for penge. Med residual (en slags passiv) indkomst tjener man penge uden at behøve at være fysisk til stede. Residual (”honorar for genudsendelse” eller ”tilbagevenden”) er en mangfoldig indtægtskilde, der bliver ved med at komme ind på ens konto, længe efter at arbejdsindsatsen er afsluttet.

Målet med min bog "Frihed - med residual indkomst" er at udbrede kendskabet til mulighederne for at få residual indkomst, samt at belyse nogle konkrete måder, hvorpå man kan skabe sig dette. Bogen er baseret på mine egne erfaringer gennem syv år med residual indkomst, hvor jeg de seneste fem år har haft en fuldtids indtægt med en 5-dages weekend hver uge.

Bogen er skrevet til de personer, der ønsker sig mere tid og flere ressourcer i livet; til de mennesker, der har lyst og vilje til selv at designe deres liv med mere tid til det, de ønsker at prioritere højest. Frihed er en subjektiv størrelse, men ikke desto mindre beskriver denne bog, hvordan vi hver især på vores egen måde kan skabe os det, vi selv definerer og opfatter som frihed.

Jeg håber at dette svarer på dit spørgsmål. Ellers må du endelig spørge igen.

mvh
Mikael

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 15:09

Meget sjov. Jeg for et par dage siden og var godt irriteret over at jeg er så dårlig til at læse engelsk at jeg ikke kunne købe bogen skrevet af Robert T. Kiyosaki.
Jeg vil helt klar læse din bog.
Jeg var lige lidt inde på nogle sider fra dig og kan se at du også er indspiret af ham, jeg hørte første gang ignnem Torben Rudgaard her: http://thorborg.tv/ivaerksaetter-i-thailand.html

Noget af ventetid på, at jeg få bogen, skal bruges på at, læse dine hjemmesider,  jeg fald lige over det her:

"Et gammelt mundheld siger, at for meget og for lidt fordærver alting.
Hvorfor har så mange mennesker i dag så store helbredsmæssige udfordringer?
Sund livsstil handler om, hvilken udbytte du får ud af at ændre noget, og ikke hvad du går glip af.
Der ville nok ikke være ret mange overvægtige mennesker i verden, hvis det blot handlede om at gennemgå en kur og spise mindre.
Det drejer sig om fysiske og/eller psykiske og følelsesmæssige balancer og ubalancer. Om mangeltilstande og forgiftninger. Om indstillingen til sig selv og til livet."

Det her sætter lige de rette ord på de rodede tanker jeg har om det, at være overvægtig.
Godt skrevet  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 15:20

hej mr.Ide

Tak for din feedback. Det glæder mig at du kan bruge noget af det, jeg har skrevet. Jeg ser også frem til at høre noget om hvad du har fået ud af at læse min bog. :-)

mange hilsner
Mikael

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 08:19

Hej

Jeg arbejder ikke selv med network marketing, men jeg ved Mikael har et fantastisk liv som de fleste kun drømmer om. Det er ikke noget vildt, med en stor fed bil og dyre rejser. Det er langt bedre, han har en fantastisk hverdag uden 9-5, hvor han kun gør det han synes er sjov og også bruger tid på at hjælpe en masse mennesker, bl.a. igennem hans terapi og coaching. Og det er sjældent jeg har set en 51 årig med så meget energi og lyst til livet!! Om du er til network marketing eller ej, så er der bestemt meget at lærer ved at læse hans bog. 

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:38

duskriver bogen kan lånes på biblioteket, men jeg har søgt, der kommer ingen frem, hvornår har biblioteket bogen

Mvh Kronborg

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 10:39

hej Corona

Der går desværre nok nogle uger eller måneder, inden den kan lånes på biblioteket. Forlaget har sendt informationerne til hovedbiblioteket, men de har vist mange nye bøger de skal igennem først.

mvh
Mikael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 10:43

hej Jørgen

Tak for de pæne ord. Du er selv en særdeles inspirerende og behagelig mand at være sammen med. Jeg sætter stor pris på vores venskab.

Mikael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)