Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Ok - Du får linket med det samme ! - Så hvis du tilhøre den utålmodige type - Ja så er det blot at trykke og så kan du jo kontakte mig senere hvis dette kunne være interessant for dig: http://brageint.worldventuresdreamtrips.com/ ( Hvis det ikke dukker op som et link må du; Copy/paste )
Hvorfor nu dette indlæg? Hvis du som mig har en trang til at forsøge dig som selvstændig og du derfor bruger tid og penge på at finde netop den mulighed der kan danne baggrund for netop din kommende virksomhed. Ja så kommer du i forbindelse med mange forskellige produkter og lige så mange mennesker. Hvis du, som jeg, finde at hovedparten af disse produkter blot er lavet for at der nu engang skulle være "et eller andet” man kunne sælge! Ja så er du, som jeg, også blot gået fra skuffelse til skuffelse - blot produkter, som jeg ikke med min bedste vilje ikke kan se mig selv sælge og hvad der er meget vigtigere - ikke kan se at andre ønsker at købe. Ok -Et produkt vi stort set alle kender er; Produktet hvor man stort set kan få alt i plastik! - Det har bevidst sin leve dygtighed og det er nok også muligt at holde lidt møder her og der - Men jeg må være ærlig at sige det er ikke et produkt jeg kan se som grundpillen i den virksomhed jeg skal opstarte - Hvorfor ? Jeg er for sent ude! Udover at stille krav til produktet - Har det altid været mit ønske at komme ind i et system for jeg for engang skyld er blandt de første 100 - Hvorfor? - Simpelthen fordi at det gør dine og mine muligheder for at opnå en succes; Meget meget nemmere. Det er jo ikke nogen hemmelighed at Danmark er et lille land og vi ikke har 10 eller 200 millioner mennesker som kundeunderlag vi har 5 mill. derfor vil der være alt afgørende at komme ind i toppen. WORLDVENTURES Hvorfor er dette så et himmelfalden godt et produkt? Dels fordi det er udsprunget i USA og Amerikaner har en fantastik evne til at udvikle og virkeliggøre ting. Grundlæggende ved en amerikaner ikke at tingene ikke kan udføres - Hvis de får en ide - sætter de i gang og hen ad vejen får de klaret problemerne og dermed er deres grad af succes så meget større en mange andre steder i verden - Her i blandt også Danmark - Vi bruger det meste af vores tid på alt det der kan betyde at tingene ikke vil fungere og ikke vil blive en succes - i stedet for at komme i gang, nu vil du måske sige at vores holdning gør at graden af virksomheder der må lukke mindre end andre steder? - Men der er jo heller ikke sandt - Hovedparten af de iværksætter virksomheder der starter op _ Hvad - Ja netop de lukker igen. Cola eller Mac D var nok aldrig blevet en succes i danmark - vi ville være travlt optaget af alle de mennesker der ikke ville drikke eller spiser varen - istedet for at fokuserer på alle dem der ville drikke og spise - TYPISK dansk. Så derfor er produkter godt fordi det virker - Tusindvis af mennesker benytter klubben og endnu flere tjener penge på produktet, der er en omsætning lang over 100 mill. US dollar - Så uanset hvad - så virker det - Se hvis du allerede nu er begyndt at tænke negative tanker og her er det vigtigt at du er ærlig overfor dig selv - ikke undersøgende - ikke spørgende ind - ikke kreative tanker - det er de ok tanker, det er de spørgsmål vi altid skal stille til nye produkter og nye muligheder - nej blot negative - så stop her - Fordi så er det efter al sandsynlighed ikke produktet - men din indstilling der ikke passer til MLM - Så er du måske bogholder typen eller håndværkere typer - Men ikke MLM typen og det er fint nok så høre du blot ikke til her - ihvertfald ikke som iværksætte og brobygger type. Ikke at du ikke kan få nytte af de produkter vi kan tilbyde i klubben – men som en af dem der er medvirkende til at stable en klub på benene i et nyt land – skal dine tanker kun være fyldt med troen på succes og troen på at netop denne klub og det der tilbydes som medlem af WORLDVENTURES kan skabe en tilværelse med økonomisk ro og utrolige oplevelser. Og der jeg ønsker med dette indlæg er at fange de 50 personer i Danmark der har så meget tro på sig selv at de efter at ha brugt tid på, at se og høre om klubben på; http://brageint.worldventuresdreamtrips.com/ Ved at her er for engang skyld et produkt her er et fællesskab Og ikke mindst at her er en mulighed for, at det for engang skyld er din tur til at komme med på noget nyt og være blandt dem der kan komme til at tjene virkelige gode penge. Ja der er børnesygdomme og ja der er opstarts problemer hver gang man skal ind på et nyt marked og det er også fint nok at vente 6 måneder til vi har fået et par tusinde ind i klubben. På det tidspunkt vil vi være klar til at præsentere klubben på en anden måde en det nødvendigvis bliver i dag. HVEM ER DU ! Du kan formidle et budskab og med dine salgs evner få andre til at forstår at dette også kunne være vejen for dem til et ny måde at leve på. HVEM ER VI ` Samlet er vi den nye flok der om 6 måneder står bag den Danske afdeling af WORLDVENTURES og ikke mindst dem kom ind som nogle af de første. HVAD ER DU IKKE ? Du er ikke en person der tror at det er muligt at opnå succes og god indtægt blot ved at betale et mindre beløb og derefter blot sidde og vente på at pengene kommer dumpene ned fra himlen på en eller anden mystik måde. For så står du i vejen for dem der gerne vil. Så brug lidt tid på ; http://brageint.worldventuresdreamtrips.com/ Det kommer til at gå stærk de nærmeste måneder – derfor er det vigtigt at du hurtigt tager stilling til hvorvidt dette kunne være dit nye job? Sidst men ikke mindst – Du er meget velkommen til at benytte vores produkter uden at skulle gøre dette til nye job – så køber du blot nogle af vores fantastiske produkter til de rene drømmepriser.
Jeg håber at dette har skabt grundlag for at netop du føler dette er henvendt til dig og derfor tager kontakt til mig så vil fælles kan gå igang.
Med venlig hilsen WORLDVENTURES Denmark
; http://brageint.worldventuresdreamtrips.com
|
Sikke en salgs tale (opgave at læse det hele)
Jeg har lige et par spørgsmål, hvis jeg gerne vil bestille 5 overnatninger på en af disse hoteller.
http://brageint.roviadreams.com/dreamtrips/resortgetaways?category=resortgetaways
1. Hvordan kommer jeg så dertil?
2. Hvordan er det med afbestilling forsikring.
3. Er der mulighed for at bestille mad ved ankomsten efter 22 og hvad koster det.
4. Har jeg ret i rejsegaranti fonden ikke dækker her ?
5. Er der bad på gangen eller på værelset.
O.S.V.
Det er bare noge af de problemer som du står med. Jeg kan ikke få nogen information ud af de extrem korte beskrivelser.
Good luck
Keld