Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord på google??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino`erBig Smile

Jeg er en skovl til det her med søgeoptimering - og det bliver jeg ganske givet også ved med at være da jeg ikke prioriterer dèt at sætte mig ind i det.
Men jeg har et ganske simpelt spørgsmål som jeg tror der er nogle af jer der kan svare på:

Hvordan får man "lov" til at kæde bare ganske få ord til sin hjemmeside - altså ord der relaterer direkte til de ydelser jeg tilbyder - samt mit navn osv. Er det google jeg skal "købe" dette af eller hvordan?

Ha en rigtig go efterårsdag allesammen!!Smile

Ole keis

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:33

Ole Keis:

Hvordan får man "lov" til at kæde bare ganske få ord til sin hjemmeside - altså ord der relaterer direkte til de ydelser jeg tilbyder - samt mit navn osv. Er det google jeg skal "købe" dette af eller hvordan?

Jeg tror du bliver nødt til at uddybe denne del.

/JG

Tilmeldt 30. Aug 10
Skrevet kl. 12:43

Ja det kan jeg godt forstå ikke giver den store mening.
Det jeg mener er hvis jeg ønsker at kunder skal finde mine produkter - som feks. teamcoaching - coaching- firmaevents, hvordan kan jeg gøre det sådan at det er netop disse ord/søgninger som jeg skal komme frem på? Ved godt jeg ikke ved en "fis" om dette - men hvis jeg ikke spørger kommer jeg heller aldrig til det :-)

Mvh Ole keis

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:46

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:47

Ole Keis:

Du kan købe søgeordsannoncer hos bl.a. Google - her heder det AdWords. Så kan du vælge de ord du vil findes på og hvilken side på dit site brugerne skal sendes hen til. Sådan lidt forenklet sagt. Søgeordsannoncerne er dem der vises øverst og ude til højre på Google - altså ikke de "organiske" (naturlige) søgresultater.

Hvis du gerne vil dukke op i toppen af de organiske søgeresultater, så kan du ikke sådan bare "koble" nogle ord til dine sider. Det er en kompleks optimeringsprocess, der involverer en hel masse ting. Det er ikke noget du skal have "lov" til - det er bare noget du gør.

Hvis du ikke ved noget om markedsføring i søgemaskiner vil jeg meget anbefale dig, at du starter med at læse lidt om det inden du begynder, at kaste for mange penge efter det - eller hyrer nogle der kan hjælpe dig med det.

Tilmeldt 30. Aug 10
Skrevet kl. 21:18

1000 tak for hjælpen guys!! Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)