Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan laver man en pengemaskine

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

sådan kan man lave penge maskine uden det vilde liv

arbejder mest muligt gerne "alle døgnets 24 timer "

få en høj løn

Bor billigt

Bruger ikke mange penge

Køber netto mad

går ikke på restaurant spiser hjemme

cykler og tager bus og tog

bruger ikke penge på tøj

tager forbi sine mor og far og spiser .

har en flink bank rådgiver der laver en tvungen opsparing på 20.000 kr. om måneden

Der er stor forskel på at lave en pengemaskine, og leve med kun det allermest nødvendige. Følger man dine råd, og har man ikke en pengemaskine (endnu), kan man reducere sandsynligheden for at man kommer i klemme økonomisk, hvilket er godt, men langt fra det samme som en penge maskine.

En iværksætter der bør nævnes i sammenhængen, er Ingvar Feodor Kamprad, stifteren af Ikea. Ifølge en dokumentar jeg læste om ham, kører han rundt i en almindelig Opel, bruger kun penge når det er absolut nødvendigt, og handler altid discount for at spare. Manden er én af verdens rigeste.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:44

Jeg trækker min mening om "Free: The future of a Radical Price" tilbage, efter at have læst den for tredje gang, da den nu er gået hen at få stor betydning for mig. Den ligger nu lunt i samme grad af indflydelse som de andre bøger jeg nævnte på toplisten.

Fra Nordborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:50

Jeg kan varmt anbefale "en sælgers vej til succes" af Frank Bettger. Den har uden tvivl fået mig til at tænke anderledes...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:52

Fint nok hvis man kan bruge andres erfaringer/succeshistorier til at vække ens egen sult og gå-på-mod. Man skal bare passe på med, at den slags bøger ikke resulterer i for meget dagdrømmeri i stedet for rent faktisk at realisere ens egne drømme. Man kan ikke læse sig til succes. I sidste ende er der kun én ting, der tæller: en hård og stædig indsats fra ens egen side! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)