@TV, de mennesker der har brug for at smide TVét ud eller klippe en ledning, må have et problem med at styre deres tid.
Selv elsker jeg at smide en god film på og drikke en varm kop kakao i disse kolde tider. Jeg bruger fjernsynet som afkobling men holder mig mest til film og krimiserier....
Det sjove er at de mennesker jeg kender der ikke længere vil se tv.....har et MEGA stort spild forbrug af PCén. De sidder mange timer hver dag og spilder tiden på nettet. Så om man kobler af det ene sted eller det andet giver det samme :)
Anbefaler 4 timers arbejdsuge af Timothy Ferriss - mange guldkorn og fede perspektiver fra en mand, der har prøvet lidt af hvert.
Enig det er en fed bog, jeg kan også stærkt anbefale den.
Til alle jer der godt kan lide billige bøger, så kan i læse denne guide fra Amazon.co.uk som udvider deres superbringer service til Danmark, derved kan man få bøger direkte til døren gratis for fair priser. (Dog over 25 punds køb)
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Og måden man håndterer TV på er følgende: Tag en tang og klip 230 volts-ledningen over.
husk lige at have taget ledningen ud af væg-stikket før der klippes :)
Det kan godt give et ekstra "kick" at lade den sidde i
Jeg kan også kun nikke genkenende til at TV'et sluger rigtig meget af ens tid. Og det er umuligt at arbejde mens man ser TV, heller lave én ting af gangen, og holde fokus.
Er det bøger vi anbefaler så vil jeg da også komme med input; Think & Grow Rich samt Rich Dad, Poor Dad er også gode motivationsbøger. Hvis det skal være lidt mere hårdt og konkret business-wise så har Information Rules været rigtig god.