Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan laver man en pengemaskine

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ian Pedersen:

Alexander R. B:

Jeg følger lige med her :)

Jeg kan godt lide du kommenterer det her rundt omkring på tråde :-)

Det er IKKE ment som en provo, eller for at være en troll, jeg smiler bare hver gang jeg ser det.

Hilsen Ian

Jeg kommer også selv til det engang imellem, men det er jo nemmere at klikke øverst på Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 02:21
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:37

Anbefaler 4 timers arbejdsuge af Timothy Ferriss - mange guldkorn og fede perspektiver fra en mand, der har prøvet lidt af hvert.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:46

@TV, de mennesker der har brug for at smide TVét ud eller klippe en ledning, må have et problem med at styre deres tid. 

Selv elsker jeg at smide en god film på og drikke en varm kop kakao i disse kolde tider. Jeg bruger fjernsynet som afkobling men holder mig mest til film og krimiserier.... 

Det sjove er at de mennesker jeg kender der ikke længere vil se tv.....har et MEGA stort spild forbrug af PCén. De sidder mange timer hver dag og spilder tiden på nettet. Så om man kobler af det ene sted eller det andet giver det samme :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:06

Uhm personligt hænger mit TV nede i stuen, og det jeg bruger mest tid på er at få tørret støv af ovenpå det. Det bliver praktisk taget aldrig brugt Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:10

Lucy Lee:
Anbefaler 4 timers arbejdsuge af Timothy Ferriss - mange guldkorn og fede perspektiver fra en mand, der har prøvet lidt af hvert.

Enig det er en fed bog, jeg kan også stærkt anbefale den.

Til alle jer der godt kan lide billige bøger, så kan i læse denne guide fra Amazon.co.uk som udvider deres superbringer service til Danmark, derved kan man få bøger direkte til døren gratis for fair priser.
(Dog over 25 punds køb)

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 13:37

kaster lige et bogmærke...

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:53

Niels Henriksen:

firma-dyr:
Og måden man håndterer TV på er følgende: Tag en tang og klip 230 volts-ledningen over.

husk lige at have taget ledningen ud af væg-stikket før der klippes :)

Det kan godt give et ekstra "kick" at lade den sidde i Big Smile

Jeg kan også kun nikke genkenende til at TV'et sluger rigtig meget af ens tid. Og det er umuligt at arbejde mens man ser TV, heller lave én ting af gangen, og holde fokus.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:38

Lucy Lee:

Kan også anbefale bogen. Faktisk så meget at jeg selv eksperimenterer med metoden Tim beskriver.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:52

Er det bøger vi anbefaler så vil jeg da også komme med input; Think & Grow Rich samt Rich Dad, Poor Dad er også gode motivationsbøger. Hvis det skal være lidt mere hårdt og konkret business-wise så har Information Rules været rigtig god.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)