Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mest mærkværdige gæst fra Google?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Jeg undrer mig nogle gange over, hvad folk har søgt på i forhold til, at de er endt på min side. Så kom jeg til at tænke på, om I andre har nogle gode nogle?

Jeg tror, at min mærkeligste gæst fra Google har søgt på "sibirian husky" (altså hunderacen), og så er vedkommende af en eller anden årsag endt på min side, der hverken har noget med hunde eller sibirian huskies at gøre.

Har du lignende oplevelser? Kunne være lidt sjovt at høre om :-)

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 23:42
Godt nok sjovt du nævner det... Netop i dag skimmede jeg lige min analytics til overt.dk - og jeg ligger nr 2 på google på "weekend fun" :) hehe... Årsagen er logisk, et indlæg om startup weekend - men dem der søger på "weekend fun" bliver nok svært skuffede, når de lander på min side ;)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:43

Puha, der er mange... Det er ikke så sjældent jeg ser nogle ord/sætninger, hvor jeg ryster lidt på hovedet.

Jeg har dagligt hits fra søgemaskinerne, på forskellige kombinationer af ord hvor "nøgen" indgår. Jeg ligger ret godt på Google på ordet nøgen, og det er de mærkeligste ting/personer, som folk gerne vil se nøgen. Tro mig Stick out tongue

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24

de sjove er mit eget navn f.eks. mikael christiansen , mik , politiken hos , men har et par ord mere med er meget nyskabende med ideer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 02:43

Rungsted havn+champions leauge!!!

Gad vidde om han virkelig har ledt efter CL ved Rungsted Havn?

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg købte på et tidspunkt ordet "moms" til Amino, for det fandt jeg meget relevant.
Heldigvis fik jeg hurtigt tilrettet kampagenen, da jeg fandt ud af at langt de fleste klik, som forøvrigt bouncede ret hurtigt, ;-) var til sætninger som "Moms i´d like to fuck", "Hot moms" og andet jeg bare ikke lige har lyst til at forbinde med min mor ;-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:05

Tommy Krabbe:

Jeg tror, at min mærkeligste gæst fra Google har søgt på "sibirian husky" (altså hunderacen), og så er vedkommende af en eller anden årsag endt på min side, der hverken har noget med hunde eller sibirian huskies at gøre.

Nogen der kan svarer rigtigt på hvordan det kan lade sig gøre at man får besøg på nogen ord som slet ikke findes på ens sider?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:58

Tak for de gode svar indtil videre - meget  underholdende Big Smile

Hej med dig :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:07

Martin Thorborg:

Jeg købte på et tidspunkt ordet "moms" til Amino, for det fandt jeg meget relevant.
Heldigvis fik jeg hurtigt tilrettet kampagenen, da jeg fandt ud af at langt de fleste klik, som forøvrigt bouncede ret hurtigt, ;-) var til sætninger som "Moms i´d like to fuck", "Hot moms" og andet jeg bare ikke lige har lyst til at forbinde med min mor ;-)

Dbh Martin

Ginialt, nogle gange tænker man ikke over hvad diverse ord bliver brugt til :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:29

Animal tube (ca 10 besøgende om dagen) og landing page så de smutter hurtigt igen, da det ikke er en kjole de leder efter  :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)