Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en fordel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en side som viser informationer om hvilke sider mine kunder kommer fra. På den måde kan jeg så se om der måtte være nogle sprøgsmål om netop de produkter jeg sælger, eller de services jeg yder.

Er der nogen SEO mæssig fordel i selv at linke til disse sider på en dertil indrettet side, andet end at evt. forbisurfende kunder kan se at andre taler positivt om en.

Er der nogen der kender til et fora der er som activedeveloper var, den brugte jeg en del.

Jeg mangler en måde at snuppe en sides title på.

Køb verdens bedste knivsliber her

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:28

Hej Michael,

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig, men jeg tror ikke helt jeg har forstået spørgsmålet?

Hvis du omformulerer det kan jeg det være jeg bedre forstår det :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 01:45

Michael Christensen:

Jeg har lavet en side som viser informationer om hvilke sider mine kunder kommer fra. På den måde kan jeg så se om der måtte være nogle sprøgsmål om netop de produkter jeg sælger, eller de services jeg yder.

Er der nogen SEO mæssig fordel i selv at linke til disse sider på en dertil indrettet side, andet end at evt. forbisurfende kunder kan se at andre taler positivt om en.

Er der nogen der kender til et fora der er som activedeveloper var, den brugte jeg en del.

Jeg mangler en måde at snuppe en sides title på.

Køb verdens bedste knivsliber her

Det betyder at du har lavet en side som viser en af de ting som google analytic også kan?

Er der nogen SEO mæssig fordel i selv at linke til disse sider på en dertil indrettet side, andet end at evt. forbisurfende kunder kan se at andre taler positivt om en.   <--- Forstår jeg ikke lige helt hvad du mener..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 11:38

Det er korrekt at google analytics også kan det den side kan jeg har lavet. Google analytics er godt hvis man sælger mangle ting. jeg har en ting som kun jeg sælger, så jeg orker ikke at skal igennem alt det google fnidder bare for at teste om nogle linker til netop det produkt som jeg er eneforhandler af.

Det siden egentligt er lavet for var i starten for at "fange" dem som måtte have spørgsmål til mit produkt, uden direkte at spørge mig. Jeg vil så bruge det værktøj til at finde dem og så gå ind og kommentere, eller give råd om produktet.

Dem der også blev fanget i den side var dem som roste den service jeg yder, hvilket jo kun er fedt.

Spørgsmålet gik ud på om der var nogen fordel i at lave en tilgængelig side for mine potentielle kunder hvor disse links bliver vist så de evt. kan se hvad andre mener om produkterne. Eller om det bliver tolket som spam af google, for jeg kommer jo til at linke til en side som igen linker tilbage til mig.

Den pågældende sides title tag skulle være teksten på selv linket, derfor jeg ville finde en mulighed for at fetche title taggen. En del af de tags har nemmelig nogle af de samme keywords som jeg selv bruger.

Kender i til nogle fora, som det gamle activedeveloper. Den mangle jeg sgu sommetider :-)

Mvh. Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:49

Det er vel en tilsvarende funktion som "Andre der købte dette købte også" bare baseret på anmeldelser/meninger om produktet eller?

Du kan vel lave det sådan at det kun er produktets hovedtitel der kommer frem og så ellers er indholdet skrevet af de tilfredse kunder der ses og derved kommer der vel ikke DC for produktet.

Køb ren argan olie her

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 12:26

Evalueringer af produkterne har jeg direkte på sidne, og det virker fino. Det her skulle være for at vise andre at produkterne ogs bliver omtalt andre steder.

De seriøse brugere af nettet finder dem selv, ingen tvivl om det. det er jo dog ikke alle der bruger nettet på samme måde som os der har været med længe.

Det kan også være en sådan side bliver lidt for meget  " se mig jeg kan bare det der". det var bare en tanke. Værktøjet virker dog som det skal, jeg finder dem der ref. til min side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)