Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis seo i 8 uger.. for godt til at være sandt ?

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MediaDirekt 2007 ApS:
De få kunder der her "brokker" sig

Det er jo kun toppen af isbjerget, Michael!  Jeg har ex. holdt mig tilbage for at fortælle hele historien omkring "De 10 keywords" som i solgte for 100 stk. Garanti om placering på side 1 og 2 holdt ikke...heller ikke selv om jeg personligt talte alvorligt med dig flere gange! På et tidspunkt røg jeg sammen med en hel del andre helt ud af google i mere end 2 måneder...denne periode fik jeg senere refunderet da I satte en ny supplementsside op, men dog med placering på side 4 som det bedste...

Som jeg tidligere har beskrevet i tråden, undrer det mig at I er så glade for nye kunder! Brug dog noget tid på at gøre de gamle tilfredse...hvis I altså kan!!! Der er nok at tage fat på...

Lars Jensen

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:16

Nu skal du jo tænke på at når Michael "MEDIADIREKT" skriver få kunder der brokker sig, er der sikkert kun tale om de der snart 25.000 kunder. HAHA

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Åhh Michael du kunne ikke finde et dummere sted at poste dit indlæg.

Jeg kan fortælle dig en historie om et firma der heder skandiaweb.

Du nævner at i har 500 kunder, og et stort tillykke. om de er tilfredse eller ej. skid vær med det.

skandiaweb har omkring 15.000 kunder svarende til 15.000 hjemmesider, sjovt nok kan de stadig ikke lave en alm. hjemmeside.

Så lige meget hvor mange kunder i har så er det ikke ens betynde med at det er tilfredse. og mht. at ligge nummer et så har jeg aldrig lavet seo, og ligger nummer 1. på google med søgeordet  "mobil cykelmekaniker"

Jeg kan skrive 5 kunder på reference listen som samtidig er nogle af de største virksomheder her hjemme, og de får leveret alt lige som de vil have det.

Vh. Jakub

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Efter at have set flere skygge sider fra Mediadirekt kan jeg kun på det kraftigste advare mod at bruge deres løsninger. De skader kun jeres eget website og er lavet meget meget amatør agtigt. Deres forretningsmetoder kender jeg ikke til - men deres seo løsninger taler for sig selv - UBRUGELIGT.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Big Smile

Mikkel deMib Svendsen:

www.nowmii.com:
Vi har taget imod de 8 gratis uger og det kostede os en nedgang i besøgstallet på ca. 40%. Efterfølgende fik vi at vide, at præcis de 8 uger var der meget stille på nettet Confused / Nina

Argh - det er altså tarveligt, nu fik jeg Cola ud over hele skrivebordet. Sjældent har jeg hørt noget så morsomt. At det så er lodret løgn er en anden sag Big Smile

Du tror ikke du ved en fejl er kommet til at hyre en stand up komiker i stedet for et SEO firma?

Hos mig var det Nestea! Big Smile Men har jeg da fået opklaret mange ting. Vidste f.eks. ikke der var stille perioder på nettet. Det forklarer jo nok min manglende omsætning ind i mellemBig Smile

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 06:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold dig væk fra dem.. de kostede mig 15.000 kr. uden jeg har fået noget ,.. det er svindler firma...

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 08:02

mikmira:
Garanti om placering på side 1 og 2 holdt ikke

Den garanti fik jeg også telefonisk, efterfølgende sagde de, at de aldrig ville give den slags garantier for det kunne de slet ikke holde Confused

/Nina

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:54

Mikkel deMib Svendsen:

Flemming, det du henviser til er Forbrugerret. erhvervsdrivende er normalt ikke at betragte som forbrugere og er derfor ikke beskyttet af samme regler. Mellem virksomheder er der en langt højere grad af aftalefrihed. Og jeg gætter på at de fleste af deres kunder er erhvervsdrivende.

Det er sgu da åndsvagt. Det gør jo bare at bondefangerne sådan set har frit spil, da rigtig mange mennesker falder i, når de hører "et godt tilbud". Jeg er sgu selv én af dem. De der sælgere på tv-shop eller hvad det hedder nu, sælger tingene så godt, at jeg har lyst til at købe én af hver ;)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:02

Flemming Jensen:

Mikkel deMib Svendsen:

Flemming, det du henviser til er Forbrugerret. erhvervsdrivende er normalt ikke at betragte som forbrugere og er derfor ikke beskyttet af samme regler. Mellem virksomheder er der en langt højere grad af aftalefrihed. Og jeg gætter på at de fleste af deres kunder er erhvervsdrivende.

Det er sgu da åndsvagt. Det gør jo bare at bondefangerne sådan set har frit spil, da rigtig mange mennesker falder i, når de hører "et godt tilbud". Jeg er sgu selv én af dem. De der sælgere på tv-shop eller hvad det hedder nu, sælger tingene så godt, at jeg har lyst til at købe én af hver ;)

/Flemming

Hehe, ja sådan er det jo :)

En ting er sikkert, Michael har prøvet at tage røven på mig, og han får ikke en krone fra mig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:12

Mikkel deMib Svendsen:

Tvivler når deres telefon sælger ringer så meget at hoved delen er erhvervsdrivende , det er nye sider der , vil hurtigt op ad google,  det er derfor  tit dem , der ikke har lade , sig registere som virksomheden endnu 

gamle sider der er på vej op ad,  vælger dem der laver,  det der giver bedste ,  på længere sigt og det er en som dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)