Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis seo i 8 uger.. for godt til at være sandt ?

Side 7 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Det er ikke ulovligt at optage en samtale når blot mindst en af parterne har kendskab til det. Det som er ulovligt er, at aflytte andre uden at aflytteren deltager selv.

Så der er intet ulovligt i, at jeg f.eks. optager en telefonsamtale med dig uanset om jeg fortæller dig det eller ej. Men det ville være ulovligt, hvis jeg optog en samtale mellem dig og en anden.

Præcis!

Man må altid optage en samtale man deltager i, også selvom modparten ikke ved det. Dog må man IKKE afspille den for andre. I nogle retssager godtager man optagede samtaler, men strafferammen er så vidt jeg husker op til 2 år hvis man afspiller optagede samtaler for andre end de involverede.

/Thomas Frost

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:34

Peter Holten Mühlmann:

Men nogen gange skal man tage et slagsmål hvis man tror på sagen.  

Helt enig!

Uden iøvrigt at gp nærmere ind i den konkrete sag, så bliver folk tit alt for skræmt når de hører ordet "stævning". Men det behøver man altså ikke at være. Alle den slags småsager, under 50k, behandles utrolig enkelt - typisk blot ved et telefonmøde med de to parter og dommeren. Og min oplevelse er, at dommeren som regel er på den anklagedes side. Du behøver ikke en advokat op til dette nuveau.

Så lad jer ikke skræmme af trusler om stævning. Hvis du mener du har en god sag, så er lad bare sagen komme - hvis modparten tør.

Det er mere når det drejer sig om større sager, over 50k, at det begynder at blive lidt mere besværligt og kræver advokater på begge sider.

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:41

Det kan da være noget om. Jeg betaler hver fald ikke noget af det Mediadirekt har sendt til mig. Og jeg har idag anmeldt dem iflg. Straffelovens § 279

Poltiet sagde næsten de samme ord som dig. Lad hver med at betale, og har du allerede betalt lidt så stop nu.

Det de kan gøre er at gå videre til inkasso og så stopper den tit der. Så det er meget lig det du siger.  Men at køre et firma i bedrag må jo tjene meget godt på det ene eller anden måde siden en fyr som Christian hele tiden lukker ned og starter nyt op, når det er gået helt galt. Det er hans sku lige glad med!

Fra svendborg
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:41

Vi er i dag, blevet truet af Mediadirekt om, at vi vil blive registreret på siden www.dårlig-betaler.dk, hvis ikke vi betaler dem for; oprettelse af 8 ugers gratis søgeoptimering, som vi afmeldte inden de gik i gang.

Når man kigger på siden dårlig-betaler.dk ligner det at alle sagerne oprettet fx. i september måned er oprettet af mediadirekt. - det kunne lugte lidt af en side, som de selv har en stor finger med i.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.nowmii.com:

Vi er i dag, blevet truet af Mediadirekt om, at vi vil blive registreret på siden www.dårlig-betaler.dk, hvis ikke vi betaler dem for; oprettelse af 8 ugers gratis søgeoptimering, som vi afmeldte inden de gik i gang.

Når man kigger på siden dårlig-betaler.dk ligner det at alle sagerne oprettet fx. i september måned er oprettet af mediadirekt. - det kunne lugte lidt af en side, som de selv har en stor finger med i.

hæ, ja og den side er også hostet hos mediadirekt

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=daarlig-betaler.dk&submit=S%F8g

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Hej kære aminobruger.

Jeg havde nu ellers besluttet mig for, ikke længere at deltage inde på amino, da det er som at tale for døve ører.

Men jeg vil gerne lige bidrage med et par fakta:
- Vi har det sidste lille års tid lavet aftaler med ca. 800 kunder.
- Pt. laver vi ca. 10 nye aftaler pr. dag.
- Vi har over 500 online kunder.
- En ny test har vist, at over 90% af vores online kunder har side 1 placeringer.

Vedr. aftale grundlaget:
- Jo - vi optager alle samtaler - man er altid velkommen til at høre sin samtale.
- I samtalen (hvor kunden laver bestillingen) aftales hvornår de 8 uger starter.
- I samtalen siges det flere gange, at opsiges aftalen ikke rettidigt, så løber den videre til vores normalpris. 
- I abonnementsaftalen står hvornår den starter og hvornår den senest skal opsiges.
- Man kan opsige den online og får så automatisk en bekræftelse.
- Opsiger man ikke, så fortsætter abonnementet som fortalt i telefonen og i abonnementsaftalen.

Så man er naturligvis altid velkommen til at ringe og få en snak, hvis man har fået en "stor" regning, men som en bruger også siger "start med at være ærlig", så tror jeg også vi finder en løsning.

Gratis SEO i 8 uger.. for godt til at være sandt?
Jeg synes nu svaret er meget ligetil - Nej det er bare god fornuft!

Jeg ville jo anbefale ALLE SEO udbyder at tilbyde en gratis periode først, på den måde kan man jo bevise, om man kan det der står i den flotte "brochure"!

Vi skal jo lige huske - HVIS kunden feks. i uge 7 ikke synes at det giver hans virksomhed nye kunder, at ligge på side 1 på Google, så kan han jo opsige den uden noget problem!
Kan kunder ved alle andre SEO udbydere bare stoppe efter 7 uger og så koster det ikke noget?

De få kunder der her "brokker" sig, er jo dem der har opsagt for sent eller ikke vil betale det aftalte oprettelsesgebyr på kr. 799 - selv om vi har brugt mange timer på at skrive tekster osv. (Nowmii).. så hvorfor skulle I ikke holde jeres del af aftalen?

Sidst men ikke mindst, så lige et nyt spørgsmål (en mulig tråd):

Omsætningsgaranti... for godt til at være sandt?
Nej vi giver faktisk alle vores betalende (efter de 8 uger) online kunder denne garanti, lever vi ikke op til den i løbet af de 12 månder, så forsætter vi SEO uden beregning indtil garantien er nået.

Nå men jeg har et arbejde at passe, så har ikke tid til mere - og selv om der er en del "?" så betyder det ikke, at jeg ønsker svar og i skal derfor heller ikke forvente at jeg kommer med flere kommentarer.

Forsat god dag til alle der har tid til at sidde og surfe herinde!

Michael

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:29

MediaDirekt 2007 ApS:
En ny test har vist, at over 90% af vores online kunder har side 1 placeringer.

ALLE vores kunder har side 1 placeringer uden at de nødvendigvis har lavet seo selv eller fået andre til. Faktum er jo at stort set alle websites på internettet er på side 1 på et eller andet givent søgeord (fx deres firmanavn eller et præcist long tail).

Det var da virkelig et meget ubrugeligt argument.

Men respekt for at i tør blande jer i debatten, nu hvor stemningen er så negativ. Det kan kun gavne debatten.

Jeg (og sikkert mange andre), kunne dog meget godt tænke mig at høre hvorfor i alverden i har lavet den hjemmeside der hedder daarlig-betaler.dk og hvorfor i truer jeres kunder med at registrere dem der ?

Såvidt jeg ved er det ulovlig at registrere den slags til offentlig skue, jeg mener det var webhotellet Azero som i sin tid blev dømt for selvsamme.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:40

Et lille spørgsmål. Bindingsperioden er blevet ændret i 2010 og det gælder for så vidt også ydelser via internettet.

http://www.bechbruun.com/da/Publikationer/Faglige+nyheder/2009/Oktober+2009/Nye+regler+for+bindingsperioder+og+opsigelsesfrister+i+forbrugerkontrakter.htm

Hovedreglen i løbende aftaler med forbrugere vil fra 1. januar 2010 være:

• Maksimal bindingsperiode på 5 måneder
  • Opsigelsesvarsel efter bindingsperiodens udløb på maksimalt en måned (til ophør ved udgangen af en måned)

Ikke underlagt reglen er dog aftaler, der opfylder følgende kriterier:

• Aftalen løber højst et år
  • Den samlede pris for levering af ydelsen overstiger ikke 2.000 kr. og
  • Den samlede betaling skal ske inden 14 dage efter aftalens indgåelse

Aftalelovens generelle regler om urimelige kontrakter i forbrugerforhold og reglerne i markedsføringsloven om god markedsføringsskik vil i stedet regulere sådanne aftaler. Disse love indeholder dog ikke specifikke regler for maksimale bindingsperioder og opsigelsesvarsler.

Omkostningstunge aftaler tillades i lovændringen en bindingsperiode på op til 11 måneder kombineret med 1 måneds opsigelsesvarsel til ophør ved udgangen af en måned. Dette gælder, hvis

• den samlede årlige pris for levering af ydelsen overstiger 20.000 kr. og
  • aftalen er forbundet med startomkostninger for den erhvervsdrivende, der overstiger den gennemsnitlige pris for seks måneders løbende levering.

Må man så lave bindingsperiode i det her tilfælde??

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:49

Flemming, det du henviser til er Forbrugerret. erhvervsdrivende er normalt ikke at betragte som forbrugere og er derfor ikke beskyttet af samme regler. Mellem virksomheder er der en langt højere grad af aftalefrihed. Og jeg gætter på at de fleste af deres kunder er erhvervsdrivende.

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:11

Okay nu siger jeg det sku lige ud Michael "Du er da en idiot at høre på" Du ved udmærket godt at du ikke bare lige er til at få fat på når man "VIL" snakke med dig.

Du ved også udmærket godt at selvom man opsiger sin aftale tidnok skider du på folk og lader aftalen gå videre.

Jeg ved det hver fald, for jeg opsage min aftale og du sender mig stadig regninger, prøver jeg at skrive eller ringe til dig, svare du ikke mere. Du er for langt ude og det tror jeg der er mange flere end mig der mener.

Latterlige nar!

Side 7 ud af 10 (92 indlæg)