Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis seo i 8 uger.. for godt til at være sandt ?

Side 6 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er også fanget! Jeg mente jeg opsagde rettidigt, men de tæller jo fra den dag sælger ringer til dig første gang. Jeg mener absolut kun at have accepteret at de sendte mig materiale ved den samtale så jeg drømte ikke om at jeg skulle regne 8 uger fra den dag. Men nu sidder jeg i saksen! What to do? Michael er absolut ikke til at snakke med. Kan det være rigtigt at de kan binde dig i et helt år uden nogensinde at få en skriftlig accept? De mener jo at have sit på det tørre eftersom de optager samtaler - hvilket i sig selv siger lidt om deres moral! Til info har jeg INTET mærket på mine søgeord.

Skal jeg betale og lade dem køre et år? Skal jeg betale og bede dem om at slette kopisiden (Mikkel?)? Eller hvordan slipper jeg ud af saksen uden at skade min side?

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Maya - www.lauraamalie.dk :

Jeg er også fanget! Jeg mente jeg opsagde rettidigt, men de tæller jo fra den dag sælger ringer til dig første gang. Jeg mener absolut kun at have accepteret at de sendte mig materiale ved den samtale så jeg drømte ikke om at jeg skulle regne 8 uger fra den dag. Men nu sidder jeg i saksen! What to do? Michael er absolut ikke til at snakke med. Kan det være rigtigt at de kan binde dig i et helt år uden nogensinde at få en skriftlig accept? De mener jo at have sit på det tørre eftersom de optager samtaler - hvilket i sig selv siger lidt om deres moral! Til info har jeg INTET mærket på mine søgeord.

Skal jeg betale og lade dem køre et år? Skal jeg betale og bede dem om at slette kopisiden (Mikkel?)? Eller hvordan slipper jeg ud af saksen uden at skade min side?

Du får lige lidt opmuntrings-stjerner for at være ærligBig Smile. Vi må jo bare holde sammen;) Jeg synes klart at du skal kontakte ham på skrift og fortælle at der er ret mange der føler sig snydt og at du vil fortsætte med at afsløre Mediadirekt og deres skumle metoder bl.a. på Amino.  Han læser med her på Amino, men er du ærlig hele vejen igennem så skal det nok hjælpe...jeg tror ikke på at dårlig reklame er bedre end ingen! Og slet ikke i længden...pøj pøj!!!

Bedste hilsner

Lars

www.TRY.dk

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det virker godt nok underligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej, det kunne fx være i tilfælde hvor vi har mistanke om at virksomheden anmelder sig selv positivt - men vi ikke kan bevise det uden at politianmelde virksomheden. 

Ikke at jeg dermed siger det er det der er sket her :)

 

MVH

 

Peter

 

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er stort set en besked til alle som er røget, eller er ved at ryge i saksen på Michael Christensen (MEDIADIREKT 2007)

Ring til forbrugerstyrelsen i en fart, og fortæl jeres sag, derefter politi anmeldt dem. Jeg er selv i samme problem nu med 12 mdr binding, men sagen er bare her at jeg faktisk nået at afmelde mig inden fristen, faktisk hele 5 uger før tisfristen. Men nu har de indtil videre sendt regninger for over 23000 kr.

Jeg har selv kontakte forbrugerstyrelsen og fortalt min sag. Og de sagde "Du skal ikke betale noget som helst" Så gør mig den tjeneste så jeg ikke er den eneste (Er jeg ikke i forvejen da de faktisk allerede kendte firmaet, da jeg ringede) Men jo flere der ringer og anmelder ham, jo hurtigere kan andre kunder blive fri for hans pis.

Tilbage i 2007 var de nogle store svin, men røg også i retten og fik over 117 sager på nakken. Men nemt er det at lave nyt firma, og så igang igen.

Jeg har selv lavet en politi anmeldelse som jeg har tænkt mig at aflvere i dag (Fredag)

Så jer der er røget meget langt ud. Annulere jeres handle selvom i ikke kan, og stop betaling. Fatter de det ikke ringer i til forbrugerstyrelsen og derefter poltianmeldelser på jeres lokale!

 

Støt op på det

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. det der med telefon optagelser, er det faktisk ulovligt hvis du ikke er blevet infomeret om det. Meget ulovligt endda, da det går ind under at krænke ens privatliv osv.

Og som forbrugerstyrelsen sagde til mig: Som regl går de aldrig så langt at de krænker i ens privatliv ved at optage sammetaler ulovligt, da det kan give max time in jail. Men de bruger tit udtrykket. "JA, men vi har din sammetale på bånd" For at gøre dig bange, og for at få dig til at betale. I Sidste ende har de sikkert slet ikke en optagelse, og skulle du ende i rette fordi du ikke vil betale, er det MEDIADIREKT som skal bevise at de har lavet en aftale med dig. F.eks ved at fremvise en underskrevet kontrakt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke ulovligt at optage en samtale når blot mindst en af parterne har kendskab til det. Det som er ulovligt er, at aflytte andre uden at aflytteren deltager selv.

Så der er intet ulovligt i, at jeg f.eks. optager en telefonsamtale med dig uanset om jeg fortæller dig det eller ej. Men det ville være ulovligt, hvis jeg optog en samtale mellem dig og en anden.

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fejl Smile

Men den er god nok den der med at forbrugerstylresen evt. mente det måske slet ikke have en sammentale.

Men syntes da stadig det er lidt spoket, at bare optage mig uden jeg ved det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Maya, vi bliver ofte truet med bål og brand - men husk at det er gratis at true. 

 

Jeg tror helt ærligt ikke på at de vil tage en sag hvis du nægter at betale. 

Deres omkostninger hertil er alt for store, og deres sag er meget tynd. Du bliver garanteret sendt til inkasso, og så stopper den der - fordi det ikke kan svare sig at få dig til fogedretten og fordi deres materiale er så dårligt. 

 

Jeg ved at det selvfølgelig er let for mig at sige når jeg ikke har noget i klemme. 

Men nogen gange skal man tage et slagsmål hvis man tror på sagen. 

 

MVH

 

Peter

 

Side 6 ud af 10 (92 indlæg)