Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis seo i 8 uger.. for godt til at være sandt ?

Side 5 ud af 10 (92 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også mene at det faktisk kan være dumt at prøve at "snyde" google, ved at lave kopi sider.

I skal huske på, at det ikke kun handler om at andre hjemmesider linker til jeres side, men også de konkrete hjemmesiders kvalitet og værdi. 

Dvs. hvis en hjemmeside der har høj værdi i google´s indeks linker til din hjemmeside er det bedre, end hvis mange "små" hjemmesider linker til din side.

Google er jo ikke dumme :)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:50

Twice:

OK - og så kan man give sin mening til kende, eller...?!

Look, jeg "forsvarer" jo ikke nogen, siger blot til ham der spurgte, at jeg synes godt man kan sige ja til 8 ugers SEO, hvis man har lyst til at prøve, hvad det kan gøre ift. Google etc. Der må da være en grund til, at så mange firmaer vælger at søgeoptimere... Jeg har set aftalen på skrift, (juridisk bindende, selvfølgelig) så der er ligesom ikke mulighed for overraskelser.

Det giver da umiddelbart go´ mening at hjælpe nogen med SEO i 8 uger, hvis man kan få dem som kunde bagefter i et helt år!

Om man så er enig i måden at søgeoptimere på, om der er andre og bedre måder, det aner jeg intet om - det må jeg hellere overlade til jer Aminoer, som du siger, I hedder...  :O)

Hvis de i de første 8 uger skal overbevise kunden, er de jo nødt til at lave alt det "gode" SEO hurtigst muligt, for at få resultater, og hvad er der så tilbage til de sidste 10 måneder...

De skal eddermame sparke SEO røv i de 8 uger for at få gode pladseringer, og så kan man jo godt frygte at de ligger på den lade side resten af året ikke ;-D

Venlig hilsen

Michael Haahr

Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 14:41

www.nowmii.com:

"Er der evt. andre som har taget imod deres 8 ugers "gratis" seo? og som kan fortælle om de har været tilfredse eller om det har skadet deres reelle side?"

Vi har taget imod de 8 gratis uger og det kostede os en nedgang i besøgstallet på ca. 40%. Efterfølgende fik vi at vide, at præcis de 8 uger var der meget stille på nettet Confused

/ Nina

Fra svendborg
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:01

Ninaf:

www.nowmii.com:

"Er der evt. andre som har taget imod deres 8 ugers "gratis" seo? og som kan fortælle om de har været tilfredse eller om det har skadet deres reelle side?"

Vi har taget imod de 8 gratis uger og det kostede os en nedgang i besøgstallet på ca. 40%. Efterfølgende fik vi at vide, at præcis de 8 uger var der meget stille på nettet Confused

/ Nina

Det lyder bestemt ikke rart.

Var jeres tilbud gratis eller var det også "gratis" med 799 + moms i oprettelse?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:01

Ninaf:

/ Nina

Den tager da præmien - den forklaring! Men ØV for jer. Jeg håber, I har fået trafikken tilbage, og at I har fået en rutine ind med at google potentielle nye leverandører, så I undgår den slags ubehageligheder fremover.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.nowmii.com:
Vi har taget imod de 8 gratis uger og det kostede os en nedgang i besøgstallet på ca. 40%. Efterfølgende fik vi at vide, at præcis de 8 uger var der meget stille på nettet Confused / Nina

Argh - det er altså tarveligt, nu fik jeg Cola ud over hele skrivebordet. Sjældent har jeg hørt noget så morsomt. At det så er lodret løgn er en anden sag Big Smile

Du tror ikke du ved en fejl er kommet til at hyre en stand up komiker i stedet for et SEO firma?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:13

Mikkel deMib Svendsen:

Du tror ikke du ved en fejl er kommet til at hyre en stand up komiker i stedet for et SEO firma?

Det kunne godt se sådan ud ;-)

Kristian Ole Rørbye

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:20

Forklaringer er der mange af hos Mediadirekt. I det halve år de lavede supplementssider for os dalede vi også betydeligt - efterfølgende har det været svært for os at få dem til at fjerne de sider der flyder rundt omkring.  Værst af alt er dog de ens tekster de benytter til fx. rengøringsfirmaer. De mener faktisk ikke at der eksisterer D.C. som forringer placeringerne...

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:31

Det er svært at lave gode resultater på 8 uger og der står også at de gør opmærksom på levering så hvis der er 3-4 ugers levering på siden har de endnu mindre tid :(

det ligner bondefangeri

mvh

Kim

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er bondefangeri, hold jer langt væk fra dem.

Han ikke hørt om nogle positive oplevelser med Mediadirekt, og kommer sikkert heller ikke til det sådan som de kører forretning.

Side 5 ud af 10 (92 indlæg)