Jeg vil også mene at det faktisk kan være dumt at prøve at "snyde" google, ved at lave kopi sider. I skal huske på, at det ikke kun handler om at andre hjemmesider linker til jeres side, men også de konkrete hjemmesiders kvalitet og værdi. Dvs. hvis en hjemmeside der har høj værdi i google´s indeks linker til din hjemmeside er det bedre, end hvis mange "små" hjemmesider linker til din side. Google er jo ikke dumme :) |
Twice:OK - og så kan man give sin mening til kende, eller...?!
Look, jeg "forsvarer" jo ikke nogen, siger blot til ham der spurgte, at jeg synes godt man kan sige ja til 8 ugers SEO, hvis man har lyst til at prøve, hvad det kan gøre ift. Google etc. Der må da være en grund til, at så mange firmaer vælger at søgeoptimere... Jeg har set aftalen på skrift, (juridisk bindende, selvfølgelig) så der er ligesom ikke mulighed for overraskelser.
Det giver da umiddelbart go´ mening at hjælpe nogen med SEO i 8 uger, hvis man kan få dem som kunde bagefter i et helt år!
Om man så er enig i måden at søgeoptimere på, om der er andre og bedre måder, det aner jeg intet om - det må jeg hellere overlade til jer Aminoer, som du siger, I hedder... :O)
Hvis de i de første 8 uger skal overbevise kunden, er de jo nødt til at lave alt det "gode" SEO hurtigst muligt, for at få resultater, og hvad er der så tilbage til de sidste 10 måneder...
De skal eddermame sparke SEO røv i de 8 uger for at få gode pladseringer, og så kan man jo godt frygte at de ligger på den lade side resten af året ikke ;-D
Venlig hilsen
Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet