Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm vores superlækre B2B webshop!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe:

Hej Kim

Rigtig flot side og mange fine produkter. Det ser godt ud med forskellige logoer på de forskellige gadeskilte, men men men.. umiddelbart gør de forskellige logoer og vinkler, at det er svært at se forskellen på de forskellige skilte. Jeg har selv lige købt gadeskilte mv på nettet og tror jeg ville have valgt jeres side fra pga. uoverskueligheden.

En god og overskuelig underside er "multistand displays".

Er der nogen grund til, at i ikke har en "Læg i kurv" på oversigten over de forskellige produkter?

På produktsiden er det den røde skrift og ikke "læg i kurv", som fanger min opmærksomhed først. "Print" knappen kunne man godt tone rigtig meget ned.

Relaterede produkter er gemt for langt væk i bunden - den kunne med fordel flyttes over billederne med kundeservice og prisgaranti.

Jeg er bestemt ingen ekspert, men ser siden som en kunde - håber i kan bruge det til noget.

Mvh Dorthe

Hejsa Dorthe,

Jeg er delvist enig i nogle af de ting du siger, især med print-knappen.  Jeg skal nok sørge for den bliver tonet lidt ned!

Tak igen for din grundige gennemgang

Mvh Kim Raufort

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:53

Eller fjern den... eller i det mindst se om der overhoved er nogen der trykker på den.

Print, tip en ven m.m., er sjældent noget der bliver brugt...og bliver hurtig "fyld".

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:16

Jeg kan kun sige at jeres side fremstår let og enkelt at finde rundt på. Held og lykke.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 12:22

Boysen:

Eller fjern den... eller i det mindst se om der overhoved er nogen der trykker på den.

Print, tip en ven m.m., er sjældent noget der bliver brugt...og bliver hurtig "fyld".

Hejsa Boysen,  der er mange indkøbere der lige skal have godkendt købet "lidt højere oppe" så derfor er det godt med en printknap :)

Vi oplever tit at kunder skal bruge det

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 12:56

Brian Schou Larsen:
Super flot side. Jeg er helt vild med den.

Sportnu.dk:

Jeg kan kun sige at jeres side fremstår let og enkelt at finde rundt på. Held og lykke.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Tak Jacob & Brian!   Vi elsker ros :)

Ha en super weekend når i kommer så langt!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 04:32

Hej Kim,

Super fed shop I har fået skruet sammen. God gået! Har faktisk lige fået et god indput til min egen shop der lige er på trapperne. Den funktion hvor hvor kunderne kan skrive hvis de har set et givet produkt billigere skal jeg også have. Tilbyder nemlig også prisgaranti, så tak for det.

Det eneste jeg vil sige er meget i tråd med de andre. Forsiden er for rodet, hvis du spørg mig. Jeg vil anbefale at I laver nogle multivariate test med Google Website optimizer eller Visual website optimizer og finder den kombination er der konvertere bedst. Der kan være rigtig meget at hente der. Derudover skulle I måske overveje Trustpilot.dk selvom I er b2b.

Håber det er noget du kan bruge og held og lykke med shoppen.

Mvh. Peter Munck

http://www.billigtoner.dk 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 08:04

Hej Kim,

Super flot hjemmeside. Det første ord der sprang i hovede på mig da jeg så siden var "SILVAN" i en positiv mening. Så I har helt professionel. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du mener det med prisgaranti, så skal alle dine priser lige mindst 10 % ned, - www.skiltelager.dk

Men jeg synes du har fået lavet en rigtig fin side, og velkommer konkurrencen...

Jes

www.haventa.dk - Håndværkerbutik i Hadsten og på nettet.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:35

Hej Kim

Rigtigt flot side i har fået jer Smile

Jeg er specielt vild med indexet i bunden af startsiden, det gør det super nemt og hurtigt at finde det man leder efter.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 09:43

Jes:

Hvis du mener det med prisgaranti, så skal alle dine priser lige mindst 10 % ned, - www.skiltelager.dk

Jes

Hejsa Jes,

Vi spørger om Amino'r vil bedømme vore side, design & vores brugervenlighed.. 
Det ser ud som om du bare prøver at sætte os i dårligt lys med din kommentar.
Jeg kan på ingen måder se at det er relavant at smide links til vores konkurrenter i tråden

Nu tjekkede jeg ikke alle priserne, men tog 5 stikprøver  og på 4 af de varer var vi billigere. - så din påstand holder heller ikke.

Vi kan ikke konstant holde øje med vores 50+ konkurrenter og se om de sætter priserne ned på en enkelt vare, derfor bruger vi vores prisagent så hvis vi ikke allerede har den bedste pris, så matcher vi den.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)