Rigtig flot side og mange fine produkter. Det ser godt ud med forskellige logoer på de forskellige gadeskilte, men men men.. umiddelbart gør de forskellige logoer og vinkler, at det er svært at se forskellen på de forskellige skilte. Jeg har selv lige købt gadeskilte mv på nettet og tror jeg ville have valgt jeres side fra pga. uoverskueligheden.
En god og overskuelig underside er "multistand displays".
Er der nogen grund til, at i ikke har en "Læg i kurv" på oversigten over de forskellige produkter?
På produktsiden er det den røde skrift og ikke "læg i kurv", som fanger min opmærksomhed først. "Print" knappen kunne man godt tone rigtig meget ned.
Relaterede produkter er gemt for langt væk i bunden - den kunne med fordel flyttes over billederne med kundeservice og prisgaranti.
Jeg er bestemt ingen ekspert, men ser siden som en kunde - håber i kan bruge det til noget.
Mvh Dorthe
Hejsa Dorthe,
Jeg er delvist enig i nogle af de ting du siger, især med print-knappen. Jeg skal nok sørge for den bliver tonet lidt ned!
Super fed shop I har fået skruet sammen. God gået! Har faktisk lige fået et god indput til min egen shop der lige er på trapperne. Den funktion hvor hvor kunderne kan skrive hvis de har set et givet produkt billigere skal jeg også have. Tilbyder nemlig også prisgaranti, så tak for det.
Det eneste jeg vil sige er meget i tråd med de andre. Forsiden er for rodet, hvis du spørg mig. Jeg vil anbefale at I laver nogle multivariate test med GoogleWebsite optimizer eller Visual website optimizer og finder den kombination er der konvertere bedst. Der kan være rigtig meget at hente der. Derudover skulle I måske overveje Trustpilot.dk selvom I er b2b.
Håber det er noget du kan bruge og held og lykke med shoppen.
Hvis du mener det med prisgaranti, så skal alle dine priser lige mindst 10 % ned, - www.skiltelager.dk
Jes
Hejsa Jes,
Vi spørger om Amino'r vil bedømme vore side, design & vores brugervenlighed.. Det ser ud som om du bare prøver at sætte os i dårligt lys med din kommentar. Jeg kan på ingen måder se at det er relavant at smide links til vores konkurrenter i tråden
Nu tjekkede jeg ikke alle priserne, men tog 5 stikprøver og på 4 af de varer var vi billigere. - så din påstand holder heller ikke.
Vi kan ikke konstant holde øje med vores 50+ konkurrenter og se om de sætter priserne ned på en enkelt vare, derfor bruger vi vores prisagent så hvis vi ikke allerede har den bedste pris, så matcher vi den.