Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner som har erfaring med at lave hjemmesider.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men Tboy - for at være helt ærlig er der rigtig mange af den her slags gode ideer som folk der kan udvikle en hjemmeside så kan arbejde gratis for at få op og kører - og det minder lidt i mange tilfælde om at trække en lodseddel. 

Hvis din ide virkelig er så god, så smid alt frem i lyset - det vil du opnå langt større interesse ved. Derudover så mener jeg at ham der har "opfundet" ideen/konceptet, altid sidder med tanker der spænder langt længere end de 5-10 linier der bliver skrevet her, hvorfor du under alle omstændigheder vil have en klar fordel i forhold til andre der vil starte det uden dig (: 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 20:09

Nej jeg vil helst ikke frem med det før den individuelle har indgået aftale om at holde konceptet for sig selv. Derfor vil jeg have webprogrammøre til at skrive en pb til mig eller en mail og så kan vi tage den derfra. Hvis i ikke er interesseret så lad være med at skrive.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:10

Din største stopklods er dig selv.

Spar op, gør fodarbejdet selv. Indhent de bedste tilbud, tag et lån, få et job - Gør hvad der skal til for at du kommer igang, regn ikke med at du får noget forærende :)

Tag et kig på facebook, Mark lånte 1000$ af en ven, og hvor er han nu?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:11

Hold da op, såvidt jeg ved er det et frit forum - og prøvede faktisk bare at hjælpe dig med at finde en som kunne hjælpe dig (: 

Men fair nok, gider jeg egentlig heller ikke rigtig længere at bruge min tid på med den attitude på Wink

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 02:30

Jeg er enig med folk her. Nu har jeg efterhånden haft et par projekter på hånden ;) og hver gang det har været en der havde "en god idé" men ikke vil bruge penge på det, har det altid været ret useriøst. Det er alt arbejde til programmøren uden løn. Der SKAL et ordentlig honorar på bordet før det kan være seriøst projekt. Er du ikke villig til at investerer i projektet, eller finde det nødvendige kapital, så tror du simpelthen ikke nok på det, men bare noget du lige vil prøve af.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)