Hej. Først og fremmest er jeg en ung knægt, som drømmer om at blive selvstændig. Da jeg er kommet op med en god idé syntes jeg at det er på tide at starte. Jeg søger en partner som har erfaring med at lave hjemmesider. Hvad skal hjemmesiden kunne? Kunderne skal kunne logge på, skrive til hindanden, uploade videoer og billeder og det skal helst være meget proffesionelt!. Hvis du kan finde ud af at lave hjemmesider og er på jagt efter et nyt projekt, så skriv til mig på huutan@fitbody.dk, og så tager vi den derfra! Mvh Huu Tan |
Søger en partner som har erfaring med at lave hjemmesider.
Hey! Har selv ledt efter noget i den stil. Og må sige at www.gominisite.dk klart er det bedste jeg har fundet frem til.. Det er super nemt, og de er rigtig gode til at hjælpe med support osv. Held og lykke |
Hej, det er desværre ikke lige det jeg søger. Jeg søger efter en partner som kan lave professionelle hjemmesider |
har du lavet en forretningsplan eller evt nogle konkrete ønsker? hvem er din målgruppe osv? De funktioner du nævner har fx. facebook jo også. Det gøres ikke privat til bestemte personer, men det kan man under deres indstillinger til de forskellige uploads man laver derinde. |
Ja jeg har lavet en forretningsplan som bliver send til den som er interesseret i at blive min partner.
|
Og hvad vil du lave, nu når partneren ud fra beskrivelsen "so far" står til at skulle lave alt arbejdet? :) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Det er jo mig som kommer med idéen, men udover det vil jeg stå for opdateringer hver dag, markedsføring, og det økonomiske.:) |
Ja det er det samme tilbud man får 4.893.328 gange. Udvikle siden så kan du blive rig. Hvis de troede på deres egen ide ville de selv betale for at få den udviklet! |
Det ville jeg skam også, men da kapitalet ikke rækker til det er det lidt umuligt... Så der er nok en grund til at jeg søger en partner som kan få 50% af indtægterne. "Ja det er det samme tilbud man får 4.893.328 gange. Udvikle siden så kan du blive rig. " Hvis jeg bliver rig bliver min partner sku også rig. |