Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg en chance?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til  alle jer klog hovder Geeked

Jeg går rundt med tanken om starte noget i transportbranchen.

Tænker på noget i retning af oprydning på bygge pladser eller private fx når folk få lavet nyt køkken og skal smide det gamle ud i stedet for selv skaffe en trailer eller en større vogn får at køre det til "genbrugesplads"  kunne ringe fx migCool

Ved godt der sikkert mange der laver det.

Tror i jeg som en nybegynder har en chance?

Er det dyrt at starte det op ? Kan godt låne ca. 60.000  fra banken.

Har aldrig været selvstændigt, så spørgsmålene kan godt lyde lidt mærkeligt.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:46

Har du regnet lidt på hvor mange steder du skal ud om dagen for at det kan give dig en fornuftig løn?

Hvad er folk villige til at betale for sådan en ydelse?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 22:56

Nej tænkte på køre ud til byggepladser eller mindre  firma og give visitkort

Tanken om starte noget af retning af dette  kommer fra i sommers hvor jeg fik lavet nyt køkken og gulv.

Det tog mig 2 dage at køre ud til genbrugsplads med detAngry  det skal siges jeg var alene om det. Udover det lejet jeg et kassevogn som jeg gav 1000 kr. få

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:57

Oprydning på bygge pladser? Byggepladser jo ikke bare at have småting, har tænkt over hvis de ringer til dig, og der ligger flere tons cement klodser? tror ikke de 60000kr er nok til at anskaffe sig et monstrum som kan tage så tung en land, for en trailer vil bukke under hurtigere end du kan blinke.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:58

land = last, er lidt træt så er stavefejl ikke uundgåeligt :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 23:20

Du har helt sikkert ret. Hvad med noget mindre last noget i retning af private eller mindre bygge plads.

Sammearbejde med butikker som laver  køkken tage ud og snakke med dem fx ring til mig hvis i har bruge for skraldet væk,

Jeg ved det ikke... Er der ikke nogen herinde i forum som kender nogen som udføre noget af slags??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:01

Hej EN DAG

Først, så skal du gøre dig klart, hvad du har af udgifter.

Her under, hvad en vogn til formålet koster. Det både diesel/benzin og vedligeholdse. Samt afgifter til staten.

Herefter skal du lige undersøge om du som firma, skal betale for at komme af med affaldet. Da mange kommuner kører med at firma'er skal betale, mens private kan gøre det gratis. Og kommer man der tit, så vil de hurtigt spotte en.

Jeg vil gætte på at du nok ender omkring de 500-1500 kr/time, for den service. + affalds afgifter.

Endvidere så kan du resikere at du skal have nogle kurser, i affalds håndtering.

Men som jeg ser det. Så er det ikke umuligt at få en lille biks op og stå. Man kan jo få en leve vej ud af alt i dag.

/Kenneth

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:36

Jeg synes det lyder som en god ide. Jeg ville benytte det da jeg ikke selv gider at lave sådan noget. Du kunne måske udvide til at hente møbler osv., du skulle bære dem op til kunden, og slæbe de gamle til lossepladsen. Det ville også være noget jeg ville benytte mig af. Big Smile

Har før haft nogen til at gøre det for 1.200 med det hele Surprise

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:33

I de store byer kunne der sagtens være noget at gribe fat i, når vi bygger om er det at komme af med sit gamle bygge affald et rimelig stort problem, (man kan ikke parkere container uden for døren, der kan være langt til en p-plads osv)

Men du skal selvfølgelig kunne få det til at virker økonomisk få hvis det pludselig koster 15-20000 at få sit gamle køkken smidt ud er det jo mindre aktraktivt

Tilmeldt 19. May 10
Skrevet kl. 22:56

Hvor er jeg bare glad for denne forum syndt jeg ikke brugt den noget førCrying

Har nogen ide om hvor jeg kan begynde at undersøge det lidt nermer, tænker om jeg skulle fx tage ud til møbelbutikker eller noget i den retning

Skriver ikke ret godt Dansk så sige enligt til hvis i ikke kan forstå det jeg skriver

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)