Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu én!.. Men en seriøs én...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg hoppet med på vognen har skudt gang i en artikeldatabase, som selvfølgelig kører på en wordpress platform - ligesom ALLE DE ANDRE!

Men E-Ekspert.dk er dog en smule anderledes...

Med E-Ekspert satser jeg på at få stablet en seriøs artikeldatabase på benene, hvorpå der kun vil blive publiceret unikke artikler af réel værdi for læseren. Strenge krav, men det er desværre nødvendigt for at undgå den straf Google for tiden giver artikeldatabaserne.

Men hvad får i så tilbage for de artikler, som i bruger jeres tid på at skrive?

Som noget nyt og anderledes ligger der bag ved E-Ekspert.dk en bred vifte af RSS-kataloger, "Bookmarking"-sider, "Hjælpe-blogs" og Pinging-scripts, som betyder at din artikel (og dine links) hurtigt indekseres og får skabt ingående links.

Derudover optimeres alle artikler både "On-site" og "Off-site" overfor søgemaskinerne, hvilken gerne skulle betyde, at jeres artikler bliver fundet af søgende og skaber viral trafik til jeres side.

På E-Ekspert.dk er der for de aktive brugere mulighed for at bygge en lang række stærke backlinks. Hver måned vil den foregående måneds 10 mest aktive forfattere blive belønnet med et link i sidens "sidebar", dvs. på alle undersider og artikler på E-Ekspert.dk.
Som et lille kirsebær på toppen og lagkagen for jer linkbuildere, så kører siden med "Top Commentator Widget".

Siden tillader kun kvalitetsindhold og vi forsøger hele tiden at bygge solide links til siden og på den måde forbedre sidens pagerank.

Siden er dog stadig i opstartsfasen, så der vil løbende komme små forbedringer

God fornøjelse og God skrivelyst

Dannie

E-Ekspert.dk

PS. Jeg har taget alt den gode feedback til mig, som jeg fik i en tidligere tråd, hvilket har betydet at siden blev komplet redesignet.. Desværre mistede jeg også de artikler, som nogen af jer har uploadet :(

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:30

Det ser rigtig fornuftigt ud, du skal nok få et par artikler om gratis antivirus osv. Indenfor de næste par dage ;)

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:36

Smider da klart i den komme tid en artikle om min stripper side Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:50

Er det så nu jeg skal informere dig om at Google er på jagt, og har allerede lynchet alle de bedste artikeldatabaser, så de ikke længere er en del af deres søge resultater.

Tjek evt: http://www.bonusninja.net/artikeldatabaser-straffet

Hørte lige fra Emil Blüchner at både Wubi og Artikeldatabase.dk var røget også.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:53

Tilføjer lige min logo side :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 23:04
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:10

dannieh:

Så er jeg hoppet med på vognen har skudt gang i en artikeldatabase, som selvfølgelig kører på en wordpress platform - ligesom ALLE DE ANDRE!

Men E-Ekspert.dk er dog en smule anderledes...

Med E-Ekspert satser jeg på at få stablet en seriøs artikeldatabase på benene, hvorpå der kun vil blive publiceret unikke artikler af réel værdi for læseren. Strenge krav, men det er desværre nødvendigt for at undgå den straf Google for tiden giver artikeldatabaserne.

Som noget nyt og anderledes ligger der bag ved E-Ekspert.dk en bred vifte af RSS-kataloger, "Bookmarking"-sider, "Hjælpe-blogs" og Pinging-scripts, som betyder at din artikel (og dine links) hurtigt indekseres og får skabt ingående links.

Derudover optimeres alle artikler både "On-site" og "Off-site" overfor søgemaskinerne, hvilken gerne skulle betyde, at jeres artikler bliver fundet af søgende og skaber viral trafik til jeres side.

På E-Ekspert.dk er der for de aktive brugere mulighed for at bygge en lang række stærke backlinks. Hver måned vil den foregående måneds 10 mest aktive forfattere blive belønnet med et link i sidens "sidebar", dvs. på alle undersider og artikler på E-Ekspert.dk.
Som et lille kirsebær på toppen og lagkagen for jer linkbuildere, så kører siden med "Top Commentator Widget".

Siden tillader kun kvalitetsindhold og vi forsøger hele tiden at bygge solide links til siden og på den måde forbedre sidens pagerank.

Siden er dog stadig i opstartsfasen, så der vil løbende komme små forbedringer

God fornøjelse og God skrivelyst

Dannie

E-Ekspert.dk

PS. Jeg har taget alt den gode feedback til mig, som jeg fik i en tidligere tråd, hvilket har betydet at siden blev komplet redesignet.. Desværre mistede jeg også de artikler, som nogen af jer har uploadet :(

Hvis man skal tro på et af de mange gæt der er givet det sidste stykke tid, har du allerede lavet din første fejl: forbundet din artikeldatabase med linkværdi. Du er ikke den første der har prøvet med god kvalitet + en belønning til forfatterne, og resultatet som du selv er inde på har været starf i en eller anden grad.

Det bliver spændende at se på fremtiden for de danske databaser

Held og lykke med projektet

/ Emil Blücher

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dannieh:

Er ideen med artikeldatabaserne ik, at man skriver til læseren, og ik direkte mod søgemaskinerne?

Kan desværre ik se, at jeres "database", hverken er bedre end nogle af de ramte, eller anderledes... Konceptet er identisk, og noget tyder på, at du har valgt at gå direkte i Google fælden, som mange andre også er havnet i...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:29

og at skrive
"Hvis du ønsker at bygge links, styrke din sides placering i Google, tjene flere penge på din hjemmeside og få dine artikler læst af flere, så e-ekspert.dk det helt rigtige sted."

og med en artikel "byg backlinks" hjælper altså ikke på det.

God aften..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)