Hej William
Hvor mange sider har du? Please teach me!!
Mvh Jakob / Sportnu.dk |
Sådan skal det være
Hej William
Hvor mange sider har du? Please teach me!!
Mvh Jakob / Sportnu.dk |
Tillykke med din nye rekord, det er så skønt når man overgår sig selv, jubiiii. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
|
Tillykke herfra, det var da en dejlig dags-løn for en "solo performance". Men det har sikkert krævet hårdt arbejde og så er det jo rart, når det man laver virker |
// Henrik Brændgaard
Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning
Superfedt. Tillykke med det. Uden at du skal afsløre dine metoder, dit fokusområde og dine sites kunne jeg godt tænke mig at få lidt statistik på denne type af forretning. Jeg kunne forestille mig at indtjeningen nogenlunde følger Attack, Decay, Sustain, Release-modellen i lydverdenen (http://en.wikipedia.org/wiki/Synthesizer#ADSR_envelope) Hvor lange er disse perioder ca. (hhv. A, D+S, R) ? (Det vil jo nok være afhængigt af hvilket område man opererer indenfor) Hvad ligger gennemsnitsindtjeningen fra start til slut ? Hvor mange sites kører du ? Hvad bliver der brugt af tid på at sætte disse sites op ? Hvad bliver der brugt af tid på at vedligeholde dem ? Jeg er godt klar over at dette er meget brede spørgsmål (og det kan godt være at de er helt ude i hampen - jeg har ikke en dyt erfaring med affiliate sites), og det er temmelig sikkert meget afhægigt af produktområdet, hvor meget erfaring man har med opsætning osv, så derfor ville det være fedt hvis andre også meldte ind :o) Det er ikke ment som en konkurrence, men mere en "Hånden på hjertet - Hvor meget tid bliver der brugt i forhold til indtjeningen". (og ikke "Jeg kender en der engang har set en reklame med en som har en fætter der sælger et program der kan gøre mig til millardær overnight) mvh Jan |
Imponerende. - Vil gerne høre mere om din succes /Martin |
Nu var det nu ikke for at "negle" nogle idéer. Jeg har selv gang i to ambitiøse Affiliate projekter, det ene af dem internationalt. Så det var nu mere fordi, at jeg ser andres succes som noget inspirerende, der minder mig om hvorfor, jeg simpelthen bare skal blive ved med at arbejde hårdt og køre på med mine egne projekter :-) Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
hvis jeg var dig så ville jeg lave en bog som afslører dine metoder til at tjene 5503 kr på affiliate om dagen :-) gratulerer herfra og håber du går i de tunge drenges fodspor hvad økonomisksucces angår :-)
Mvh Omar |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig