Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min højeste indtjening til dato

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Hvor mange sider har du? Please teach me!!

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:26

Sådan skal det være

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 02:26

Det er dælme flot!

www.opretgratis.dk Gratis annoncering på nettet

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:23
William Frost:

Hejsa Aminoer!

I går slog jeg alle mine egne rekorder ved at tjene 5.503,00 på en dag, på affiliate marketing.

Og det bedste er at der ikke er nogen udgifter. Smile

life is wonderful

Hilsen William Frost

Tillykke med din nye rekord, det er så skønt når man overgår sig selv, jubiiii.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 04:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
manden skriver glædeligt at han har lavet en stor fortjeneste på sin forretning og så kommer der sådan et typisk indlæg som det du skriver her. hvad kan han og vi bruge til at du godt ved hvordan man kommer til at tjene mange penge på dette? så gør det dog jeg kender også en der kender en som har en rig onkel i amerika, og dansk supermarked tjener også flere penge end mig men jer er glad for de 5 kr. der rammer min kasse. stort tilykke med din fortjeneste, ser frem til at læse du skriver igen og igen med at det bare vokser og kører for dig.
Martin Jensen:

Jeg kender da ting hvor man sagtens kan komme derop af .. Også langt højere.. Hvis man rammer plet og er godt placeret.

Har snakket med flere der tjener op til 60.000$ om måneden på Affiliate, men det er i USA ..

Det er satme mange penge og ville ønske jeg kunne komme derop :)