Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min højeste indtjening til dato

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Hvor mange sider har du? Please teach me!!

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:26

Sådan skal det være

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 02:26

Det er dælme flot!

www.opretgratis.dk Gratis annoncering på nettet

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:23
William Frost:

Hejsa Aminoer!

I går slog jeg alle mine egne rekorder ved at tjene 5.503,00 på en dag, på affiliate marketing.

Og det bedste er at der ikke er nogen udgifter. Smile

life is wonderful

Hilsen William Frost

Tillykke med din nye rekord, det er så skønt når man overgår sig selv, jubiiii.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 04:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
manden skriver glædeligt at han har lavet en stor fortjeneste på sin forretning og så kommer der sådan et typisk indlæg som det du skriver her. hvad kan han og vi bruge til at du godt ved hvordan man kommer til at tjene mange penge på dette? så gør det dog jeg kender også en der kender en som har en rig onkel i amerika, og dansk supermarked tjener også flere penge end mig men jer er glad for de 5 kr. der rammer min kasse. stort tilykke med din fortjeneste, ser frem til at læse du skriver igen og igen med at det bare vokser og kører for dig.
Martin Jensen:

Jeg kender da ting hvor man sagtens kan komme derop af .. Også langt højere.. Hvis man rammer plet og er godt placeret.

Har snakket med flere der tjener op til 60.000$ om måneden på Affiliate, men det er i USA ..

Det er satme mange penge og ville ønske jeg kunne komme derop :)

Pt. holder jeg mig på nogle tusind dollars om måneden når det går godt :)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:09

Tillykke herfra, det var da en dejlig dags-løn for en "solo performance". Men det har sikkert krævet hårdt arbejde og så er det jo rart, når det man laver virker Smile 

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 11:24

William Frost:

Hejsa Aminoer!

I går slog jeg alle mine egne rekorder ved at tjene 5.503,00 på en dag, på affiliate marketing.

Og det bedste er at der ikke er nogen udgifter. Smile

life is wonderful

Hilsen William Frost

Superfedt. Tillykke med det.

Uden at du skal afsløre dine metoder, dit fokusområde og dine sites kunne jeg godt tænke mig at få lidt statistik på denne type af forretning.

Jeg kunne forestille mig at indtjeningen nogenlunde følger Attack, Decay, Sustain, Release-modellen i lydverdenen (http://en.wikipedia.org/wiki/Synthesizer#ADSR_envelope)

Hvor lange er disse perioder ca. (hhv. A, D+S, R) ?

(Det vil jo nok være afhængigt af hvilket område man opererer indenfor)

Hvad ligger gennemsnitsindtjeningen fra start til slut ?

Hvor mange sites kører du ?

Hvad bliver der brugt af tid på at sætte disse sites op ?

Hvad bliver der brugt af tid på at vedligeholde dem ?

Jeg er godt klar over at dette er meget brede spørgsmål (og det kan godt være at de er helt ude i hampen - jeg har ikke en dyt erfaring med affiliate sites), og det er temmelig sikkert meget afhægigt af produktområdet, hvor meget erfaring man har med opsætning osv, så derfor ville det være fedt hvis andre også meldte ind :o)

Det er ikke ment som en konkurrence, men mere en "Hånden på hjertet - Hvor meget tid bliver der brugt i forhold til indtjeningen". (og ikke "Jeg kender en der engang har set en reklame med en som har en fætter der sælger et program der kan gøre mig til millardær overnight)

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:01

Imponerende.

- Vil gerne høre mere om din succes

/Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:57

Nu var det nu ikke for at "negle" nogle idéer. Jeg har selv gang i to ambitiøse Affiliate projekter, det ene af dem internationalt.

Så det var nu mere fordi, at jeg ser andres succes som noget inspirerende, der minder mig om hvorfor, jeg simpelthen bare skal blive ved med at arbejde hårdt og køre på med mine egne projekter :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:23

hvis jeg var dig så ville jeg lave en bog som afslører dine metoder til at tjene 5503 kr på affiliate om dagen :-)

gratulerer herfra og håber du går i de tunge drenges fodspor hvad økonomisksucces angår :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)