Hej aminoer Jeg er kommet frem til en idé som jeg tror har stort potentiale, men som jeg desværre har svært ved at realisere på egen hånd. For kort at fortælle hvad det drejer sig om, er det en international portal omkring webudvilkling, jeg havde forestillet mig at der skulle laves en dansk version og en engelsk, på sigt også tysk og evt. andre sprog. På portalen skal det være muligt at blive opdateret med nyheder omkring webudvilkling, skrevet af bloggere og undertegnede. Samtidig skal der tilknyttes en auktion som jeg ikke ville gå så meget i detaljer med i dette indlæg, men yderligere forklaring kan gives til interesserede gennem PM. Det er mest det grafiske arbejde jeg ikke selv har kompetencer til. Der vil komme til at være et par par møder, hvor der skal tages stilling til mange punkter. Endten via. skype, eller hos en af os.
Det jeg har brug for er en eller flere samarbejdspartner(e) der:
Iværksætter erfaring er ikke et krav. Skriv lidt information om dig selv i en PM, jeg skriver tilbage på alle henvendelser og håber hurtigt at kunne udvælge en eller flere partnere, da jeg brænder for at komme i gang. Jeg giver besked i denne tråd så snart jeg har fundet hvad jeg skal bruge. |
Hej Peter,
Det lyder som et interessant projekt. Vi hos VSI Group har kompetencer inden for alt hvad du beskriver. Vi har lige lavet et auktionssite der kommer online om en uges tid.
Leder du efter en samarbejdspartner der bliver betalt med ejerskab eller med kontanter?
Se evt. nogle af de hjemmesider eller webshops vi har lavet på vores hjemmeside.
Mvh.
Mikkel Schmidt
www.vsi-group.dk