Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave "pæne" url'er

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fået lavet et lille plug-in til wordpress af min "normale" programmør, men nu skal han 3 uger på ferie og kan ikke nå at lave "pæne" url'er. Der er 3 forskellige i systemet der skal laves om. Produkt Mærke Forhandler Lige pt hedder de: ?shop=9 ?brand=6 ?produkt=1 Dem vil jeg gerne have til at hedde enten det navn forhandleren har, det navn mærket har og det navn produktet har. Informationerne taster jeg ind i mit plug-in. Kan du lave mine url'er "pæne" og hvad skal du have for det? På forhånd tak. Mvh Kristian
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 10:00
Afsnit virker åbenbart ikke så godt når man skriver fra telefonen. Håber det giver mening alligevel.
Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 10:07

Hej

så hut jeg visker (nu er det længe siden jeg har leget med wordpress, så eksisterer der en numke gratis plugins til wordpress som skulle kunne klare opgaven for dig. Men der er der helt sikkert en eller anden her på amino der kan pege dig i retning af.

Der er jo ingen grund til at bruge flere penge end højst nødvendigt især hvis man kan få det gratis. :)

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 10:08

hov det gik vist lidt stærkt.. håber selv du kan rette mine taste fejl ;)

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 10:13

Settings > Permalinks > > Custom Permalink Structure >  /%postname%/

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 10:13
Tror du også det virker med et eget udviklet plug-in? Url'erne i wp delen er gode nok - det er kun de sider jeg opretter via mit plug-in, der ikke har pæne url'er.
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:14

Det er lidt uklart om de 3  typer af urls er en del af wordpress' egen url opsætning hvilket jeg tvivler..

hvis det er ..

så kan du gå ind i Indstilliger -> Permanente Links -> Egen Struktur -> også kalde det /%postname%/ . Det er den mest brugte opsætning..

Hvis de sider dannes i pluginnet og ikke er en del af en Custom Post Type eller lign, så er det din programmør der skal gøre det færdigt :)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 10:17
Min programmør skal på ferie, så han kan ikke nå det - hvorfor jeg søger en anden til at lave det og en pris på det..
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 15:08

Er det svært at lave pæne url'er?

Har ikke modtaget et eneste tilbud på det. Kun en masse hjælp til ændringen i WP (og mange tak for det) men det var ikke helt det jeg søgte.

Så kan du finde ud af, at lave pæne url'er må du meget gerne skrive til mig.

Mvh

Kristian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)