Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halal kød Web shop

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tak for dit svar, jeg er helt alene om det projekt ligenu så jeg starter i storkøbenhavn og hvis der er efterspørgsel i sjælland og ydeligere så vil jeg overveje om at køre ud til de områder også

kan du forklare lidt mere om hvad en drop shipping aftale er ?

Tilmeldt 28. Sep 10
Skrevet kl. 13:08

Hej :)

når du skriver "sparke døre ind" mener du så at jeg skal ud og reklamere for det og så kun modtage ordre pr telefon eller hvordan ? hvad mener du helt med en alm hjemmeside...jeg har oprettet den her side som jeg ik har gjort det store ved fordi jeg tænkte at jeg ville lave en web butik

www.halal-torvet.dk

Tilmeldt 28. Sep 10
Skrevet kl. 13:10

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Det lyder da som en super ide ! Mig bekendt er halal-kød gearet til at holde længere end alm. kød, og dermed lidt mere "bæredygtigt" om man vil.

At finde en kødleverandør burde ikke være det store problem. Viser det sig alligevel at volde problemer vil jeg måske gerne hjælpe dig hvis du er lidt mere klar i spyttet med en forretningsplan så jeg ikke trækker unødigt på mit netværk (spild).

.

hej jørgen jeg vil gerne høre mere om hvilken hjælp du kan tilbyde mig :)

Tilmeldt 28. Sep 10
Skrevet kl. 13:15

tænkstort:

Prøv at tage kontakt til en af de store halal-leverandører af kød: MB Kebab og Anadolu Kød og se om du kan få en aftale med dem på plads.

Men ligegyldigt hvem du kommer til at vælge SKAL du lave en SKRIFTLIG AFTALE på plads. LIGEGYLDIG hvad!

Og få tænkt alle detaljer af aftalen godt og grundigt og få alle facetterne skrevet ned på papir.

For guds skyld, lad nu være med at spare de par tusind det vil koste at få en advokat indover. Det vil redde dig for mange fremtidige hovedpiner, vis du fra starten har en advokat indover. Og lad nu være med at vælge en advokat han "kender", find en der repræsenterer dig og ikke ham/andre.

Ideen er jo super, har selv haft tanken, men er igang med en anden projekt, som tager al min tid.

Du skal ikke undervurdere Fødevarestyrelsen og de strenge krav der (forståeligt nok) gælder, når man har med madvarer at gøre.

Held og lykke med det.

PPS.: Du bør også overveje andre varegrupper, såsom halal-slik Big Smile

tak for de gode råd jeg har ikke nogen advokat men har en ven som er advokat og du har ret i at alt skal skrives ned osv jeg vil bare gerne finde ud af hvad der sker skrives ned mellem mig og slagteren dvs hvad tjener jeg på det og hvad tjener han på og hvem står for hvad og hvem ejer det her foretagende osv

jeg har også tænkt på halal slik og pålæg og hvis det går godt tage flere varer ind men tænkte at det ville være bedst at starte med kød da der ikke er andre på markedet der levere halal kød til døren

Tilmeldt 28. Sep 10
Skrevet kl. 13:20

Jørgen Olsen:

Boysen:
For dig handler det jo om at få faste kunder der kommer igen, og med en begrænset størrelse i målgruppen, tror jeg din energi skal ligge i at spake døre ind og ikke arbejdet med webshop.

Enig - og måske kunne man finde en måde at belønne sine eksisterende kunder når de skaffede nye kunder i netværket !!! :-)

Pludselig ved alle at når kummefryseren er ved at være tom, skal de bare ringe til Kød-Ali eller hvad du nu hedder - så kommer han dagen efter med en halv ko. Så er din opgave blot at sørge for at prisen er god og kødet har en god kvalitet så folk har noget at snakke om.

Jeg vil næsten mene at hjemmesiden kan spares væk i første omgang og starte op i det små - mund til mund.

problemet er bare at jeg frygter at folk som nok skal betale kontant når det nu forgår over telefon ville komme med undskyldninger eks hvis de ik er hjemme når kødet bliver leveret eller børnene er hjemme og de har ingen penge hvad gør man så ?

hvis de bestilte online så må de jo betale for det med credit kort og så få det leveret

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:29

Mohis:
problemet er bare at jeg frygter at folk som nok skal betale kontant når det nu forgår over telefon ville komme med undskyldninger eks hvis de ik er hjemme når kødet bliver leveret eller børnene er hjemme og de har ingen penge hvad gør man så ?

Hejsa.

Det er en risiko man må tage - hvis kunderne bliver informeret godt nok så tror jeg ikke det er det store problem.

En kunde der udsætter dig for sådan noget hvis aftalen er på plads, får ikke lov at handle hos dig en anden gang - og jeg ville ikke lade en sådan person få kødet på kridt.

Har du rent faktisk prøvet den situation du beskriver eller er det bare frygt?

Tilmeldt 28. Sep 10
Skrevet kl. 13:47

Jørgen Olsen:

Mohis:

Hejsa.

Det er en risiko man må tage - hvis kunderne bliver informeret godt nok så tror jeg ikke det er det store problem.

En kunde der udsætter dig for sådan noget hvis aftalen er på plads, får ikke lov at handle hos dig en anden gang - og jeg ville ikke lade en sådan person få kødet på kridt.

Har du rent faktisk prøvet den situation du beskriver eller er det bare frygt?

nej det har jeg ikke prøvet men det er mere frygten for det og det er jo ikke sikkert at jeg har råd til at sortere dårlige kunder fra hvis du forstår :) derfor tænkte jeg online så SKAL de betale først men hvad er fordelene og ulemperne ved at gøre det på den måde du snakker om ?

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:22

i forhold til det med at folk ikke er hjemme er det super vigtigt at du kan give præcise leveringstidspunkter, og ikke som varmeaflæsere der giver et tidsrum på 6-7 timer.

du skal nok også regne med at en del leveringer skal foretages omkring klokken 4 og efter da det er der folk har fri, medmindre du finder kunder der har mulighed for at være hjemme på andre tidspunkter. og det kan altså godt være svært at nå 4 leveringer i københavn på en time i myldretiden

Dropshipping betyder at din leverandør leverer direkte til kunden istedet for til dig.

Men held og lykke med det

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:51

Du kan prøve at kontakte Anadolu, Gima, Jacob's fullhouse og Bakko

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:05

Sangiovese:
Holder kød længere, hvis man skærer halsen over på dyret og lader det forbløde ihjel, end hvis man dræber det med det samme?

Er chancen for overlevelse mindre hvis der bankes en bolt ind i hjernen på dyret?

Der findes talrige eksempler på folk der overlever skud i hovedet, men har ikke læst om nogen der er overlevet efter at halsen er blevet skåret over...

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)