Hver sin smag og filosofi ;) Uanset, så burde du ihvertfald gøre noget ud af, at man kan kontakte dig. Morten |
Hejsa alle sammen
Så kom der lidt mere indhold på siden - Har det hjulpet synes i? :)
Mvh Steffen
Hver sin smag og filosofi ;) Uanset, så burde du ihvertfald gøre noget ud af, at man kan kontakte dig. Morten |
Hejsa alle sammen Så kom der lidt mere indhold på siden - Har det hjulpet synes i? :) Mvh Steffen |
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it
Hej Steffen Ja det er bedre, men jeg mangler stadig adresse og gerne cvr nummer. vh |
Nu har jeg tilføjet adresse også. Du har ret i det med spam og mail, men jeg er bare ikke selv "fan" af kontaktformularer. Jeg finder dem meget upersonlige. Så må jeg leve med spam :) Tak for feedback :) Mvh Steffen |
Hej Steffen Det ser jo godt ud. Dejligt at der ikke er en overflod af tekster, men bare nogle billeder / grafik med referencer. Det sælger godt og jeg vil lige notere din kontakt, således jeg kan henvende mig til dig, når jeg får brug for at få lavet noget grafik eller flash. Hjemmesiden er desuden meget enkel og du holder fokus på det, som siden handler om, nemlig det grafiske. Mvh Michael Jacobsen |
Jeg synes i store træk det er en rigtig fed side, men der er dog lige et par ting, som jeg syntes ville pynte :-)
|
Hej Michael Mange tak for roserne :) - Jeg håber vi tales ved ;) Mvh Steffen
|
Hej Theis Du har fuldstændig ret. Jeg vil rigtig gerne have det til at være "fuldskærms" og overskueligt på samme tid. Det slås jeg lidt med lige pt :P Tak for kritikken :) Mvh Steffen |
Jeg tror at det bliver noget af en opgave, der er vel en grund til at man ikke ser så mange fuldskærms-websites mere - men held og lykke med det i hvert fald :-) |