Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website: www.noergaardandersen.dk - Hvad synes i?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver sin smag og filosofi ;)

Uanset, så burde du ihvertfald gøre noget ud af, at man kan kontakte dig.

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 12:48

Hejsa alle sammen

Så kom der lidt mere indhold på siden - Har det hjulpet synes i? :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 12:58

Hej Steffen

Ja det er bedre, men jeg mangler stadig adresse og gerne cvr nummer.
Mht. til spam er det ikke en god ide at skrive din e-mailadresse. Lav i stedet en kontaktformular som man kan udfylde.

vh
Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 13:07

Henrik:

Hej Steffen

Ja det er bedre, men jeg mangler stadig adresse og gerne cvr nummer.
Mht. til spam er det ikke en god ide at skrive din e-mailadresse. Lav i stedet en kontaktformular som man kan udfylde.

vh
Henrik

Nu har jeg tilføjet adresse også.

Du har ret i det med spam og mail, men jeg er bare ikke selv "fan" af kontaktformularer. Jeg finder dem meget upersonlige. Så må jeg leve med spam :)

Tak for feedback :)

Mvh Steffen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:42

Hej Steffen

Det ser jo godt ud. Dejligt at der ikke er en overflod af tekster, men bare nogle billeder / grafik med referencer. Det sælger godt og jeg vil lige notere din kontakt, således jeg kan henvende mig til dig, når jeg får brug for at få lavet noget grafik eller flash.

Hjemmesiden er desuden meget enkel og du holder fokus på det, som siden handler om, nemlig det grafiske.

Mvh

Michael Jacobsen

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:47

Meget smukt, og enkelt. 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:18

Jeg synes i store træk det er en rigtig fed side, men der er dog lige et par ting, som jeg syntes ville pynte :-)

• P.g.a. at siden skalerer med browservinduet, bliver siden jo meget bred hvis man har en stor skærm. Jeg kører 1680x1050, og jeg syntes allerede der, at det bliver lidt uoverskueligt. Desuden kommer logoet og menuen til at stå lidt langt fra hinanden, og det virker lidt uharmonisk. Jeg ville sætte maks bredden til ca. 1000-1100px, og så midterstille alt indholdet.
  • Alt indholdet på dine andre sider end forsiden er venstrestillet, mens menuen er højre stillet, kommer også til at virke uharmonisk. Det problem ville også kunne løses ved at ændre maksimum bredden af siden.
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 15:23

Michael Jacobsen:

Hej Steffen

Det ser jo godt ud. Dejligt at der ikke er en overflod af tekster, men bare nogle billeder / grafik med referencer. Det sælger godt og jeg vil lige notere din kontakt, således jeg kan henvende mig til dig, når jeg får brug for at få lavet noget grafik eller flash.

Hjemmesiden er desuden meget enkel og du holder fokus på det, som siden handler om, nemlig det grafiske.

Mvh

Michael Jacobsen

Hej Michael

Mange tak for roserne :) - Jeg håber vi tales ved ;)

Mvh Steffen

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 15:24

TheisM:

Jeg synes i store træk det er en rigtig fed side, men der er dog lige et par ting, som jeg syntes ville pynte :-)

• P.g.a. at siden skalerer med browservinduet, bliver siden jo meget bred hvis man har en stor skærm. Jeg kører 1680x1050, og jeg syntes allerede der, at det bliver lidt uoverskueligt. Desuden kommer logoet og menuen til at stå lidt langt fra hinanden, og det virker lidt uharmonisk. Jeg ville sætte maks bredden til ca. 1000-1100px, og så midterstille alt indholdet.
  • Alt indholdet på dine andre sider end forsiden er venstrestillet, mens menuen er højre stillet, kommer også til at virke uharmonisk. Det problem ville også kunne løses ved at ændre maksimum bredden af siden.

Hej Theis

Du har fuldstændig ret. Jeg vil rigtig gerne have det til at være "fuldskærms" og overskueligt på samme tid. Det slås jeg lidt med lige pt :P

Tak for kritikken :)

Mvh Steffen

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:30

Steffen - Grafisk designer:
Du har fuldstændig ret. Jeg vil rigtig gerne have det til at være "fuldskærms" og overskueligt på samme tid. Det slås jeg lidt med lige pt :P

Jeg tror at det bliver noget af en opgave, der er vel en grund til at man ikke ser så mange fuldskærms-websites mere - men held og lykke med det i hvert fald :-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)