Jeg er medstifter af en hjemmeside som hedder sportnu.dk. Hjemmesiden er på nuværende tidspunkt en oversigt over sportsklubber i Danmark men med tiden skal flere ting tilføjes. Så brugerne kommer igen.
Tak for den rigtig gode feedback fra folk, det betyder rigtig meget! :-) Det kan godt være at jeg på et tidspunkt lige beder om en skriftlig feedback, når jeg samler alt sammen.
Til alle andre, jeg vil meget gerne analysere jeres butikker. Jeg får det gjort snarest - men jeg kan ikke love om det bliver i dag, eller om 2 uger... :-)
Jeg ønsker også meget gerne hjælp fra dig i form af en analyse af min webshop, hvor jeg ønsker alt form for hjælp du kan tilbyde, og specielt ønsker lagt vægt på SEO-delen, da jeg ved at jeg kan optimeres på det punkt, altså hvordan jeg kan komme frem på Google, samt hvordan jeg bedst muligt konverterer.
Du skal være velkommen til at skrive en privat besked til mig, når du har tid til at hjælpe mig - så får du alt information dér.
Tak for at have givet mig muligheden for at hjælpe...
Til dig der ikke nåede det: Jeg lancerer snart en hjemmeside, hvor jeg vil give en MASSE resourcer og hjælp HELT GRATIS. Du kommer kort sagt ikke til at gå glip af noget..! :-)
Skriv en besked her i tråden eller som privatbesked, så skal jeg nok alarmere dig når siden går i luften..
Til dig der nåede det: Jeg tager mig friheden og skriver en mail når siden er oppe..
Som sagt bliver det 100% gratis, og der er ingen planer om at sælge noget på hjemmesiden.
Mvh. Lars
PS: Til dem der nåede at skrive og ikke har modtaget en analyse, jeg laver selvfølgelig en til jer. Dem jeg har lovet en analyse over privatbesked får selvfølgelig også en.