Hej, Jeg står med en udfordring! Kayako eSupport ( helpdesk til kunderne ) Outlook ( for personlige email / kalender ) Dokuwiki ( dokumentation af kundeløsninger og produkter ) MSSQL baseret ERP system. CRM = intet Tidsregistering = blandet outlook, direkte ordre i erp, excel timeregnskaber for klippekort kunder. Jeg forestiller mig at: Kundevirksomhed oprettes i CRM, herefter oprettes alle it-brugere man måtte kunne forvente at servicere, med tilknyttede kontaktinfo. Er der nogle gode forslag til hvorledes vi evt . kan lette nogle arbejdsgange? Vi laver alle vores tilbud i word og excel. Word til at forklare løsningen og i excel har vi et glimrende system som henter varer fra vores lager ( ERP ) og sørger for dette altid er opdateret. Det må gerne være open source men er ikke et krav. Vi har en stærk Microsoft platform og har også haft MS CRM i tankerne men har dog ikke kendskab til dette område. Det må også godt koste penge bare ikke en halv million :) |
Helpdesk = Zendesk (www.zendesk.com)
CRM, Timeregistrering m.v. = Active Collab (http://www.activecollab.com/)
Zendesk har triggers m.v. der kan kalde eksterne systemer, Active collab kan installeres på egne maskiner og udvides til eventuelt at tage imod triggers m.v.
Laver i også udvikling så kig eventuelt på Jira (http://www.atlassian.com/software/jira/)