Jeg må op på hesten igen kan jeg jeg høre. iPad netop sat til opladning!
- Er der nogen der kan anbefale et godt 'skriveprogram' hvor det er muligt at gemme teksten? Umiddelbart mangler jeg notesblok eller lignende hvor man kan skrive tekster og senere hen sende dem til sin mail.
- Hvordan lægger I film ned på Jeres iPad's?
Der er jo allerede notesblokken i ipad, der kan du skrive alt det du vil og sende som mail bagefter.
Ellers er der iWork fra apple, ret godt. Ellers vil jeg anbefale enten readlledocs eller andre apps der kan hente docs fra nettet eller mailen og gemme dem og redigere dem på ipad.
Google docs kan du også bruge, det virker ret fint
Du fører film over via itunes, de skal lige gennem en lille omformer, evt. iskysoft video converter. Så kommer de automatisk over på ipad via itunes sync..
/Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Du fører film over via itunes, de skal lige gennem en lille omformer, evt. iskysoft video converter. Så kommer de automatisk over på ipad via itunes sync..
Men for at kunne købe film igennem iTunes kræver det vel at man har en amerikansk konto?!
Men for at kunne købe film igennem iTunes kræver det vel at man har en amerikansk konto?!
Ja, men det er jo da også ret nemt. Det er gratis, men lidt bøvlet at skifte mellem to konti.
Jeg mente de film man havde liggende der var kommet til veje ad andre kanaler evt.
/jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Min kæreste drager også mod USA til Januar næste år - og hun har også fået besked på at købe en iPad med hjem. Jeg er helt sikker på den nok skal blive brugt, men jeg nægter at betale overpris og købe den herhjemme. Der går desuden rygter om en ny iPad i starten af næste år som skulle have en mindre skærm - måske 7". Det betyder måske at den tidligere iPad bliver billigere i pris.
Cool, tak for svarene. Nu aner jeg faktisk ikke hvad jeg ville bruge en Ipad til, udover jeg synes den er cool, så jeg ved stadig ikke om det er værd at få hende til at købe en til mig. Og hvis der alligevel kommer en ny snart er det måske ikke så klog en idé.
en ipad er nok den hurtigeste og ikke mindst flottes lille touch skærm der er lavet til hurtigt og tjekke mails og så lige nyheder og ikke mindst spil.
eller som her tjekke amino.og endnu engang læse at folk ikke ka li apple fordi de vil gå deres egen vej. men det ser jeg da som rigtigt iværksætteri. et produkt alle andre vil ligne og bare fungere, men den er ikke en pc og der er flere ting den ikke kan, men min bil er jo ikke skod fordi den ikke kan sejle.
skrevet på min ipad over morgenkaffen :-)