Andy jeg tror du skal læse tråden, for det er kvaliteten af søgninger der er forringet...om du er logget ind eller ej.
Ved det godt ...den er lidt svingende ...men det er jo fordi at den er relateret til AdWords ...så er der ingen AdWords kampagner på et søgeord, så viser den heller ikke nogen resultater :-)
Den er ikke bare lidt svingende...det tager langt fra de samme ord med, som den gjorte for et ½ år siden, og den forslår relaterede ord, der er helt hen i vejret.
Og billedet er det samme om man er logget ind eller ej. desværre....
For mig der arbejder med niche ord er det virkelig en belastning!
Jeg snakkede med vores kontaktperson hos Google Danmark forleden, og hun sagde at deres ingeniører var igang med at fikse det. Problemet var globalt og ikke kun i DK :-).
Primært kunne de lokalisere fejlen ned på at ord som er internationalt brugt á la "tv" og "nokia" var dem der var udfordringer med.
Indtil videre har jeg sat keyword toolet op til Danmark og så fjernet selekteringen på "Dansk" og sat den op på alle sprog... så får jeg nogen noget bedre resultater, men stadig ikke optimalt.