Hej Aminoer. Jeg læste på et tidspunkt en artikel om SEO. Hvor det blev nævnt, at det kunne give bagslag, til en selv, hvis man have en eller anden reklame i kildekoden. (ikke inden for HTML koden). Nu kan jeg ikke finde denne artikel, og har en diskution om hvor vidt jeg vil tillade dette på min side. Er der nogen der kender denne artikel, eller kan give mig et prej om hvor vidt, at dette er godt eller skidt for min side, hvis jeg lader en sådan reklame indgå i kildekoden. På forhånd tak Morten |
kheu:Hej Aminoer.
Jeg læste på et tidspunkt en artikel om SEO. Hvor det blev nævnt, at det kunne give bagslag, til en selv, hvis man have en eller anden reklame i kildekoden. (ikke inden for HTML koden). Nu kan jeg ikke finde denne artikel, og har en diskution om hvor vidt jeg vil tillade dette på min side.
Er der nogen der kender denne artikel, eller kan give mig et prej om hvor vidt, at dette er godt eller skidt for min side, hvis jeg lader en sådan reklame indgå i kildekoden.
På forhånd tak
Morten
Jeg ville ikke acceptere det, med mindre at jeg specifikt havde fået nedslag i prisen for at reklamere for leverandøren.