Jeg er nød til at spørge ander end dem jeg kender hvad synes i om de billede der er på denne shop www.valodea.dk er de gode eller skal det være med en model, jeg kan ikke ligge produkt foto ind da min levandør ikke tag foto af alt deres tøj. hvad synes i ??
når i jo er igang med at se på siden så kunne jeg da også godt tænke mig at vide om du/i vil købe på denne shop hvis ikke hvorfor, samt andre gode/dårlige ting i kan finde
Jeg synes sagtens det kan gå med hovedløse dukker :)
Jeg tror dog også samtidig at modeller sælger bedre på det grundlag at man kan sætte sig i modellens sted og dermed "prøve tøjet" på sit virtuelle jeg :)
Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk
Først vil jeg sige at knap 8 under menuen dametøj i venstre sidde, skal rette da den bliver delt i 2 som ikke ser særlig godt ud også fordi den går ind over det andet link lige under...
Angående dine billeder, behøver du ingen model, dog skal du lige tænke over kvaliteten af dine billeder, det ser ikke særlig godt ud.. Hvis jeg ikke tager fejl har du bare skaleret dem ned med width og height som så resultere i at de ser pixeleret ud.. Du skal skalere dem ned i et billede behandlings program eller skalere dem i % tal i forhold til både højde samt bredte så de passer...
Ellers så ser siden faktisk godt ud.. Og nej jeg ville ikke bruge siden til at handle på, da jeg ikke er en kvinde... Ellers handler jeg i fysiske butikker, i hvert fald når det gælder tøj.. Men det er der mange andre som gør :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant