Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ranking reports, jeres foretrukne program?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg bruger pt. IBP, men er ikke helt tilfreds med det. Jeg har tidligere brugt et andet system hos en tidligere arbejdsgiver jeg desværre ikke kan huske hvad hedder. 

Så inden jeg begynder at teste en masse programmer, vil jeg lige høre her inde hvad i har god erfaring med.

Jeg søger et program der generer overskuelige rapporter i et flot design, men som på samme tid er informativt. Selve programmet behøver ikke kunne meget andet end at generer ranking reporter, men har det flere funktioner er det selvfølgelig et plus.

Jeg ser frem til at høre fra jer:)

Mvh.

Mikkel Schmidt

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 11:08

Hej igen,

Er der slet ikke nogen der har god erfaring med nogle programmer, jeg står nemlig og skal bruge et ret kraftigt :)

/ Mikkel

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:08

SEO Supporten laver vi det jeg vil påstå er de bedste ranking analyser der findes. Ikke alene kan du følge rankings på dine egne og konkurrenternes websites, men vi udregner også det vi kalder en "Ranking Score" (US Patent Pending), der er en vægtet or normaliseret sum af den samlede værdi af rankings - på tværs af søgemaskiner og keywords.

Ranking Score gør bl.a. at du kan sammenligne dine rankings over tid og på tværs af sites - selv hvis de er målrettet forskellige keywords. Det kan man ikke med nogle andre keywordanalyser.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 14:55

Hej Mikkel,

Tak for det gode svar:)

Jeg kigger lige lidt på det, det lyder interessant. Men jeg leder mere efter et program som jeg selv kan bruge til at køre rapporter for mine kunder. 

Som nævnt i indlægget ovenfor, så har jeg tidligere arbejdet med et program der var rigtig godt som jeg desværre ikke kan huske hvad hedder, men det havde netop den funktion du omtaler, hvor den samligner ens placeringer over tid på enkelte søgeord. 

Er det du taler om en service i yder, eller et program der kan købes?

/ Mikkel

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:08

Jeg kender ikke til andre programmer der udregner en Ranking Score, somvi gøre det. Og hvis du ser nogle så sig lige til - for så bryder de nok vores patent :)

De andre programmer jeg har kendt til gennem tiden har kun målt rankings over tid - ikke den samlede værdi af alle rankings. Og aldrig i et konsistent format, der gør at du kan sammenligne over tid og på tværs af egne og konkurrerende sites. Og det er netop det som jeg selv er så glad for ved SEO Supportens ranking rapporter.

SEO Supporten er en online service. Så det er ikke et stykke software du selv kan køre. Men det vil jeg nu også advare lidt imod, for du risikerer meget hurtigt, at søgemaskinerne lukker for dig, hvis du kører den slags programmer selv. Jeg har brugt 10-12 år på at lære, hvordan man gør den slags UDEN at søgemaskinerne brokker sig :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 13:03

Jeg tror måske jeg har misforstået dig med hensyn til udregning af ranking score osv. Det program jeg har brugt kunne blot huske ens tidligere placeringer, så man kunne se om man har bevæget sig op eller ned når man køre en ny rapport.

Jeg er klar over man kan lukket hvis man misbruger disse programmer, men hvordan det helt nøjagtigt fungere er jeg ikke sikker på. Min forståelse er at hvis man køre for mange rapport på en dag eksempelvis og dermed pinger google for meget, så er det man kan blive lukket for. Men jeg er ret sikker på at der ligger meget mere under.

Jeg vil tage et kig på SEO Supporten og evt. prøve jeres service. Hvor lang leveringstid er der på en rapport? 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:26

Tag evt. et kig på SEOsupporter.com. Ved ikke om den kan hvad du efterspørger, men den sender ihvertfald mig en e-mail, når min side(r) ændrer placering i Google på et givent nøgleord.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:51

Mikkel Schmidt:
Hvor lang leveringstid er der på en rapport? 

Den første rapport genereres med det samme efter du har indtastet dine keywords og konkurrenter og godkendt dem. Alt efter hvor mange andre der ligger i kø, så vil det normalt være klar indenfor en time eller hurtigere. Efterfølgende vil der blive samlet ny data ind og nye rapporter genereres 1 gang pr. uge - samme dag, som du første gang satte den igang. Du får en email når ny data er indsamlet, og en email med den fulde opdaterede rapport i PDF format, hvis du ønsker det.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:06

Hvis jeg har forstået  dig ret, så er det et program som webCEO du skal have fat i.

Læs mere om det her: http://www.webceo.com/

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:18

Mikkel deMib Svendsen:

SEO Supporten laver vi det jeg vil påstå er de bedste ranking analyser der findes. Ikke alene kan du følge rankings på dine egne og konkurrenternes websites, men vi udregner også det vi kalder en "Ranking Score" (US Patent Pending), der er en vægtet or normaliseret sum af den samlede værdi af rankings - på tværs af søgemaskiner og keywords.

Ranking Score gør bl.a. at du kan sammenligne dine rankings over tid og på tværs af sites - selv hvis de er målrettet forskellige keywords. Det kan man ikke med nogle andre keywordanalyser.

Hej Mikkel...

Det kan godt være at du mener det er blandt de bedste. Men jeg har desværre ikke fået leveret en rapport fra jer siden den 27 april i år...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)