Start med at lær HTML og derefter CSS og Javascript. (Søg søg søg søg søg på google)
Derefter begynd at finde et programmeringssprog, her anbefaler jeg Ruby on Rails, PHP eller ASP.NET C#. (Igen søg på nettet efter 100000 vis af tutorials/artikler).
Ellers tag en uddannelse indenfor webintegrator, der lærer du at kode det basiske, hvorefter du kan tage dine egne spring.
Man bliver ikke klog af at spørge, men at prøve selv. (Når det gælder programmering)
En søgning på google ville du nok have sparet dette indlæg, søg søg og du skal finde.Det gjorde jeg også!
jeg har skam kigget rundt på nettet og er også gået i gang med html's tutorial ,men jeg er nok lidt gammeldags på det punkt at jeg gerne vil have en fysisk undervisning i form et kursus eller lignende
Nu har du godt nok lige sagt at du bedst kan lide undervisning i fysisk form. Ellers kan jeg klart anbefale html.dk samt phpartikler.dk til at lære de mest grundlæggende ting.
Derudover har jeg selv blot brugt google samt php.net. Endvidere vil jeg også anbefale, hvis du vælger at starte på PHP, at du søger efter "OO PHP" eller "Object oriented PHP" på google, og læser om det.