Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunsten at lave hjemmesider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle Smile

jeg har i lang tid haft et ønske om at lære at lave hjemmesider helt fra bunden af til det mere avancerede

jeg har søgt lidt rundt på nettet efter kurser og har fundet et der virker til at være ok

men jeg tænkte at jeg lige ville spørge her inde om der var nogen af jer på amino der har erfaring med et godt et af slagsen 

jeg bor nord for cph så det må gerne være i nærheden af københavn

/Rasmus Søgaard

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:52

Start med at lær HTML og derefter CSS og Javascript. (Søg søg søg søg søg på google)

Derefter begynd at finde et programmeringssprog, her anbefaler jeg Ruby on Rails, PHP eller ASP.NET C#. (Igen søg på nettet efter 100000 vis af tutorials/artikler).

Ellers tag en uddannelse indenfor webintegrator, der lærer du at kode det basiske, hvorefter du kan tage dine egne spring.

Man bliver ikke klog af at spørge, men at prøve selv. (Når det gælder programmering)

En søgning på google ville du nok have sparet dette indlæg, søg søg og du skal finde.Det gjorde jeg også!

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:59

Jeg vil klart anbefale den rækkefølge Jes nævner. Jeg synes man derefter skal vælge PHP, da det er det letteste at gå i krig med.

html.dk - Der kan du finde html og css. 

w3schools.com - En af de bedste steder på nettet. Det er dog engelsk.

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:44

Der er ikke så meget i det, idet du kan finde det hele på nettet... Søg og du skal finde...  HTML -> CSS -> PHP -> osv...

Held og lykke med projektet...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Gentofte
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:15

hej alle

mange tak for jeres svar :)

jeg har skam kigget rundt på nettet og er også gået i gang med html's tutorial ,men jeg er nok lidt gammeldags på det punkt  at jeg gerne vil have en fysisk undervisning i form et kursus eller lignende

/Rasmus Søgaard

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 23:04

Hej Rasmus

Nu har du godt nok lige sagt at du bedst kan lide undervisning i fysisk form. Ellers kan jeg klart anbefale html.dk samt phpartikler.dk til at lære de mest grundlæggende ting.

Derudover har jeg selv blot brugt google samt php.net. Endvidere vil jeg også anbefale, hvis du vælger at starte på PHP, at du søger efter "OO PHP" eller "Object oriented PHP" på google, og læser om det.

Held og lykke med dit projekt :)

Med venlig hilsen

Lars Rasmussen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)