Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tiden er inde til at gi mit firma et “bust”, i den rigtige retning, så der kan komme noget mere omsætning.

Som så mange andre små enkeltmands firmaer levere jeg et godt produkt, men har været for dårlig til at skaffe nye kunder og det ville jeg gerne prøve at rette op på. Da der en del investeringer i den kommende tid og dette er jo ikke gratis.

Derfor søger jeg en person, der kunne stå for at skaffe nye kunder og evt. stå for selve salget til dem. Det skulle foregå på ren provision og jeg ville tro at starte med skulle der bruge ca 10 til 20 om ugen.

Jeg er reklamefotograf og laver billeder til forskelige erhvervskunder. Derudover har jeg et godt netværk, til at lave totalløsninger inden for den grafiske branche og der var nok også nogle af dem, som var interesseret i at få solgt nogle af deres ydelser, så man kunne lave nogle totalløsninger.

Det ville være dejligt at kunne finde en der har et godt kendskab til den grafiske branche.

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej lars ved ikke om du har fået feedback men har du gjort dig overvejelser om mødebooking??????

jeg driver et telemarketingsbureau på filipinerne og vi kører med nogle af markedets bedste priser uden at gå på kompromis med kvaliteten....

men ring til mig på 80202102 for en uforpligtende snak

Mvh Mark Lindberg Wilken

TM-Telemarketing Pillipinas

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)