Hej din danske iværksætter - Iværksætter Madsen her. Efter mere end et halvt års arbejde går min virksomhed og hjemmeside online her d. 1 oktober 2010.
Hjemmesiden til virksomheden er Århus PULS
Fra d. 1 oktober 2010 vil århusianere og turister på hjemmesiden kunne finde en 100% komplet og opdateret kalender med ALT der sker i Århus og med min søgefunktion finde frem til præcist det der har ens interesse eller måske blive inspireret til at prøve noget nyt? Man ved at man på Århus PULS altid finder alt der sker i Århus - smilets by. Det jeg gerne vil have feedback på er, hvordan jeg kan få hjemmesiden til at se så professionel ud som overhovedet muligt. Hvad har jeg overset? Hvad vil du gerne se på sådan en hjemmeside? Hvad med det programmeringsmæssige? Og designet? Lad mig sige, at jeg ikke selv er helt tilfreds med siden endnu, men ved ikke helt hvad det er der mangler og vil gerne have nogle friske inputs fra jer Aminoer.
Det, som der ikke er på siden endnu, men som er der fra d. 1 oktober, er en fyldt kalender, billeder og information om alle steder og ca. 10 guides til at starte med. Alt dette sidder redaktionen og bloggerne og laver nu. Glæder mig til at høre fra jer og få lavet diverse ændringer og funktioner I måske måtte have inden d. 1 oktober, hvor markedsføringenskampagnen af Århus PULS bliver påbegyndt. PS: København, Aalborg, Oslo og Stockholm er etableret, men bliver først lagt ud når jeg selv er helt tilfreds med hjemmesiden.
Hilsen Christian 'Iværksætter' Madsen |
Slet ingen der har lidt tid, på sådan en dejlig stormfuld søndag, til at kigge det lidt igennem og give noget feedback :) ? Glemte i øvrigt at nævne at missionen med PULS konceptet er, at kalenderen altid er 100% komplet og opdateret, og at man altid ved man finder det der sker i Århus via Århus PULS :)