Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min virksomhed og tilhørende hjemmeside

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej din danske iværksætter - Iværksætter Madsen her. 

Efter mere end et halvt års arbejde går min virksomhed og hjemmeside online her d. 1 oktober 2010. 

Hjemmesiden til virksomheden er Århus PULS 

Fra d. 1 oktober 2010 vil århusianere og turister på hjemmesiden kunne finde en 100% komplet og opdateret kalender med ALT der sker i Århus og med min søgefunktion finde frem til præcist det der har ens interesse eller måske blive inspireret til at prøve noget nyt? Man ved at man på Århus PULS altid finder alt der sker i Århus - smilets by. 

Det jeg gerne vil have feedback på er, hvordan jeg kan få hjemmesiden til at se så professionel ud som overhovedet muligt. Hvad har jeg overset? Hvad vil du gerne se på sådan en hjemmeside? Hvad med det programmeringsmæssige? Og designet?
Lad mig sige, at jeg ikke selv er helt tilfreds med siden endnu, men ved ikke helt hvad det er der mangler og vil gerne have nogle friske inputs fra jer Aminoer.  

Det, som der ikke er på siden endnu, men som er der fra d. 1 oktober, er en fyldt kalender, billeder og information om alle steder og ca. 10 guides til at starte med. Alt dette sidder redaktionen og bloggerne og laver nu. 

Glæder mig til at høre fra jer og få lavet diverse ændringer og funktioner I måske måtte have inden d. 1 oktober, hvor markedsføringenskampagnen af Århus PULS bliver påbegyndt. 
PS: København, Aalborg, Oslo og Stockholm er etableret, men bliver først lagt ud når jeg selv er helt tilfreds med hjemmesiden.

Hilsen Christian 'Iværksætter' Madsen

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Skrevet kl. 16:21

Slet ingen der har lidt tid, på sådan en dejlig stormfuld søndag, til at kigge det lidt igennem og give noget feedback :) ? Glemte i øvrigt at nævne at missionen med PULS konceptet er, at kalenderen altid er 100% komplet og opdateret, og at man altid ved man finder det der sker i Århus via Århus PULS :)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:30
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:50

inden jeg går igang med at analysere hjemmeside, håber jeg at du mener soft-launch?   og ikke at den komplette lancering sker den 1. oktober?

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Skrevet kl. 17:55

Swon - tak fordi du har taget dig tid :) Ja, er opmærksom på at der nogle steder er angivet http://www i url og de ansatte er gjort opmærksom på det. 

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Skrevet kl. 17:59

Manageren også tak til dig fordi du bruger lidt tid på det :) Ja, soft-launch er nok et godt ord at bruge. Du skal dog se bort fra begivenheder, billeder, information og guides da denne del er klar til at blive lagt ind på siden. Jeg administrerer alt information via Google Docs hvor de sidder og tilføjer alle ting. Men håber på at siden er nogenlunde klar d. 1 oktober og derfor jeg gerne vil have denne feedback.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 18:06

hej madsen

Jeg vil nu gennemgå hvad jeg mener kunne opgraderes, og jeg vil være kritisk, men også så konstruktiv som muligt - håber det kan bruges:)

Først og fremmest synes jeg at det er en fed idé:D  - dog vil jeg sige at du ligger i skarp konkurrence med visitaarhus, så hvad gør aarhuspuls bedre?

1.kan topannoncen ikke smides ud til siderne - synes den optager så meget plads, at man bliver itvivl om hvad dit koncept er...

2. man skal altid kunne klikke på logoet for at komme tilbage til fosiden

3.du skulle måske have en liste der siger noget alla : det sker idag.

4.Der står ikke noget ved annoncering

5. den annonce der bliver vist på forsiden, er der ingen grund til at der står "annonce" over

6. Allerøverst er der en bar med en masse tal om hvor mange steder, blog og andet der er på sitet. Ikke relevant og malplaceret

ved godt at det er en lang smøre - og meget direkte, men håber det bringer dig videre;)

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Skrevet kl. 18:15

Til manageren. Jeg er interesseret i så meget kritik som muligt.

I Århus er jeg i et samarbejde med Århus Kommune og min kalender del vil komme ind på Århus Kommunes hjemmeside. Har haft kontakt med VisitAarhus og muligvis kommer min kalender del også ind på deres side. Jeg vil meget gerne samarbejde i stedet for at gå i konkurrence nemlig. Men der hvor jeg skiller mig ud er at jeg altid garanterer at man finder ALT der sker i Århus og ikke bare en del af det. 

1. Har også tænkt en del på det med topannoncen, men i morgen får jeg leveret en fuld header af min grafiker og det skulle gerne få brugeren til at se hvad konceptet drejer sig om 

2. Der vil i morgen blive lavet en a href på logoet. Tak. 

3. Nej, har ikke lige haft tid til at kigge på det i footeren, må jeg nok lige få gjort hurtigst muligt :)

4. Ja, det har du ret i og det vil jeg lige få kigget på. 

5. Nej, det har du nok ret i, folk ved jo nok godt det er en annonce :D men vil lige prøve med en mindre font-size først. 

6. Den tror jeg at jeg beholder.

Mange tak for feedbacken og vil i morgen gøre nogle ændringer så du skal være velkommen til at gå ind på siden igen og se at jeg tager ordene til mig :)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 18:24

En fornøjelse at se hvordan du håndtere problemerne, det er der en del der kunne lære noget af:)

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 18:29

Det eneste jeg lige vil kommentere på er, at baggrundsfarven ved mouse-over (holder musen over et link) i topmenuen er meget malplaceret i forhold til tekstens farve. For at tage et eksempel: når man holder musen over "Forside" gør den nye baggrundsfarve, at det er svært at læse teksten, og dermed ikke særlig brugervenligt. Det er naturligvis en meget lille ting, som er hurtigt at rette, men samtidig også rimelig betydelig. Smile

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)