Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min virksomhed og tilhørende hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver lidt i tvivl om hvor vidt det er reklamer eller sidens indhold der er det primære indhold.

Kan ikke undgå at falde over ligheden både hvad angår dit kommende indhold og så designet på Alt om Århus.

(Det samme gælder for Aok.dk)

Så det bliver da bestemt en udfordring for dig at klemme dig ind på det marked.

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:36

Anders Hyldig ja, den var ikke lige så brugervenlig, det er ændret nu og vil prøve mig frem i morgen, tænker lidt på at komme en border på ved mouse over og så med en hvid background color som er nu. Tak i hvert fald. 

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Skrevet kl. 18:45

Til Peter Nielsen. Ja, jeg har tænkt at der skal gøres noget ved reklamerne men håber som sagt at min header som jeg får i morgen vil fjerne lidt fokus (men ikke helt jo :)). Hvis det ikke helt fungerer så kan jeg vel prøve med mindre reklame på forsiden og lidt mere når man kommer ind på siderne? 

Ja, min konkurrent i Århus er helt klart aoa men der hvor jeg skal skille mig ud / skiller mig ud, er, at man altid finder en komplet kalender med alt der sker i Århus på Århus PULS. Min konkurrent dækker kun 25% og er mest fokuseret på film og kultur. Derfor ideen også opstod. 

Designet skal dog helst ikke ligne konkurrentens, i hvert fald ikke der jeg har fundet inspiration, og lad og se hvordan det kommer til at se ud med grafikerens materiale i morgen :)

Jeg skal arbejde lidt mere med søgefunktionen men den skal også skille sig ud ved at man finder lige præcist det der har af ens interesse eller bliver inspireret til at opleve noget nyt. 

Men tak for kritikken i hvert fald og har du mere vil jeg gerne høre det :)

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Skrevet kl. 19:08

Jeg har oprettet en bruger som hedder Amino hvor i kan se en servicevirksomheds login. Vores sælger er ude og få servicevirksomheder til selv at være aktive inde på min side. Hver måned udsender vi en rapport fra Google Analytics hvor mange besøgende de har haft på deres sted og begivenheder.

I kan logge ind under Servicevirksomheder med brugeren Amino og kodeordet amino.

Det var bare lige det til de som skulle være interesseret i at se dette.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:21

Disse her ting kunne give bedre overblik synes jeg.

Kategorier opdeling af alle forskellige emmer 330 steder er for meget når skal kigge alle sider igennem

Dato oversigt over arrangementer så man se hvornår de forskellige arrangementer forgår og kan bladre frem og tilbage

Oversigt kort hvor i Århus forgår de forskellige arrangementer i byen.

Stor knap du kan klikke på hvor der står Register arrangementer , synes jeg der mangler.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Skrevet kl. 19:30

Hej Mikael og tak for din feedback.

Der er blevet programmeret i AJAX ved søgefunktionen, således at når man vælger en kategori (f.eks. musik og scene) så fremkommer de interesser der er indenfor kategorien (koncerter, livebands, osv). Har du brugt den funktion? Og hvis man ikke ser den skal jeg jo nok have gjort noget der. Er det ikke det du mener? Jeg vil gerne at søgefunktionen skal virke så brugeren kan finde frem til præcist det man interesserer sig for så det er godt du giver lidt kritik her. 

Med dato, så mener du at der skal være en kategori der hedder 'I dag', 'I morgen' osv., altså hvor man ikke kun kan søge efter ens interesser men også dato? For hvis det er sådan, tror jeg at der under vil komme en form for menu hvor man vælger dato eller uge. 

Det med kortet kan jeg godt se, lige pt. er det kun steder man kan finde på kortet under Områder: Billeder og information, men der vil så blive lavet så man kan vælge om det skal være steder eller begivenheder man vil have vist, og som skrevet over, kan man også vælge om man vil se hvad der sker idag på kortet, imorgen osv. 

Den store knap med registrer arrangementer behøver jeg ikke da alle servicevirksomheder mere eller mindre vil få kendskab til konceptet og få tildelt personligt login og adgangskode til deres sted.

Mange tak for feedback og det var i hvert fald noget jeg kunne bruge.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:40

Jeg synes det er en fed hjemmeside du har dig der. Enkelt og flot design.

Thumbs up!

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Skrevet kl. 19:41
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:06

Iværksætter Madsen:

Hej Mikael og tak for din feedback.

Der er blevet programmeret i AJAX ved søgefunktionen, således at når man vælger en kategori (f.eks. musik og scene) så fremkommer de interesser der er indenfor kategorien (koncerter, livebands, osv). Har du brugt den funktion? Og hvis man ikke ser den skal jeg jo nok have gjort noget der. Er det ikke det du mener? Jeg vil gerne at søgefunktionen skal virke så brugeren kan finde frem til præcist det man interesserer sig for så det er godt du giver lidt kritik her.

Iværksætter Madsen:

Hej

Sad nu og kigget på siden længere tid og fandt denne kategori oversigt , nu da der er mange billeder mange andre knapper menuer , med folk går nok meste efter at finde de forskellige arrangementer , der forgår i byen så frem denne kategori oversigt , din

ligger meget i midten, hvor øjet ikke først kigger , jeg ville ligge den øverste på siden , for vil ikke side og lede 5 minutter efter en menu , så er jeg gået videre til næste siden

dato oversigt ja korrekt forstået

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)