Hej Mikael og tak for din feedback.
Der er blevet programmeret i AJAX ved søgefunktionen, således at når man vælger en kategori (f.eks. musik og scene) så fremkommer de interesser der er indenfor kategorien (koncerter, livebands, osv). Har du brugt den funktion? Og hvis man ikke ser den skal jeg jo nok have gjort noget der. Er det ikke det du mener? Jeg vil gerne at søgefunktionen skal virke så brugeren kan finde frem til præcist det man interesserer sig for så det er godt du giver lidt kritik her.
Med dato, så mener du at der skal være en kategori der hedder 'I dag', 'I morgen' osv., altså hvor man ikke kun kan søge efter ens interesser men også dato? For hvis det er sådan, tror jeg at der under vil komme en form for menu hvor man vælger dato eller uge.
Det med kortet kan jeg godt se, lige pt. er det kun steder man kan finde på kortet under Områder: Billeder og information, men der vil så blive lavet så man kan vælge om det skal være steder eller begivenheder man vil have vist, og som skrevet over, kan man også vælge om man vil se hvad der sker idag på kortet, imorgen osv.
Den store knap med registrer arrangementer behøver jeg ikke da alle servicevirksomheder mere eller mindre vil få kendskab til konceptet og få tildelt personligt login og adgangskode til deres sted.
Mange tak for feedback og det var i hvert fald noget jeg kunne bruge.