Er kunderne til billig maling væk eller har vi ændret for meget på vores shop www.maler-maling.dk som har gjort at brugervenligheden er blevet dårlig, eller helt er væk...?
Vi fik ny platform til vores shop for ca. en måned siden, og vi har kun haft 2 kunder på én måned herefter. Vi plejer at have 1-4 om dagen. Vi havde jo håbet på at det gik den anden vej efter den nye platform, så vi forstår ikke meget af det hele.
Jeg vil blive meget glad, hvis I vil tjekke købsprocessen på vores site, og se hvad der er galt hér.
I må gerne komme med gode forslag her i tråden eller på PM.
På forhånd mange tak venner :-D
Med venlig hilsen
Michael Haahr Maler-maling.dk Billig maling på nettet
Er kunderne til billig maling væk eller har vi ændret for meget på vores shop www.maler-maling.dk som har gjort at brugervenligheden er blevet dårlig, eller helt er væk...?
Vi fik ny platform til vores shop for ca. en måned siden, og vi har kun haft 2 kunder på én måned herefter. Vi plejer at have 1-4 om dagen. Vi havde jo håbet på at det gik den anden vej efter den nye platform, så vi forstår ikke meget af det hele.
Jeg vil blive meget glad, hvis I vil tjekke købsprocessen på vores site, og se hvad der er galt hér.
Med venlig hilsen
Der er efter min mening ikke noget galt med brugervenligheden, det er super overskueligt. Jeg forstår godt du undrer dig over det drastiske styrtdyk i bestillingerne, for det virker højest besynderligt hvis folk ikke bryder sig om den nye hjemmeside.
Det eneste jeg lige syntes er for dårligt, det er boksen med alle landene, der burde i nok bare sætte den til Danmark. Jeg syntes også det er lidt dumt at i "tvinger" folk til at betale 199 kroner i fragt, en spand maling kan sendes langt billigere med posten - men okay, de flest køber vel nok lidt mere end en spand, og for mere end 1000 kroner, så det er nok alligevel det rigtige i gør. Håber at jeres held kommer tilbage !!!
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Med venlig hilsen
Der er efter min mening ikke noget galt med brugervenligheden, det er super overskueligt. Jeg forstår godt du undrer dig over det drastiske styrtdyk i bestillingerne, for det virker højest besynderligt hvis folk ikke bryder sig om den nye hjemmeside.
Det eneste jeg lige syntes er for dårligt, det er boksen med alle landene, der burde i nok bare sætte den til Danmark. Jeg syntes også det er lidt dumt at i "tvinger" folk til at betale 199 kroner i fragt, en spand maling kan sendes langt billigere med posten - men okay, de flest køber vel nok lidt mere end en spand, og for mere end 1000 kroner, så det er nok alligevel det rigtige i gør. Håber at jeres held kommer tilbage !!!
Ja landekoden skal sættes til kun at være Danmark, da vi kun sender i Danmark.
De 199kr er kun for handler under 999kr. Men måske det skal forklares noget bedre så.
Har jeres opgradering af shoppen, påvirket jeres seo i negativ retning??
Kan det dårligere vejr og vinterperiode spille en rolle?
Her tænker jeg på at udendørs projekter såsom: gavle,plankeværk,carporte osv.. sættes i bero pga. regn og køligere temp.. Hvad siger jeres erfaring??
Nu kender jeg ikke til fragtpriser for maling, men kr. 199 i fragt lyder dyrt.
I kunne evt. lave en kampagne på eks 2 mdr. hvor i har fri / lavere fragt ved køb over kr. XXX. Det kan evt. være med til at afklare om fragtomkostningerne er for høje.
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Altså hvis man kigger ud af vinduet for tiden, så står den på regn, regn, blæst, gråt og trist vejr og regn...
Det er vel ik på denne årstid, at folk køber maling til udendørsbrug?
Dernæst må aktiviteten på boligmarkedet også have en indflydelse? Og hva med alt den linkbuilding, som der var til den gamle side? Er alle URLs 301 redirected?
Altså hvis man kigger ud af vinduet for tiden, så står den på regn, regn, blæst, gråt og trist vejr og regn...
Det er vel ik på denne årstid, at folk køber maling til udendørsbrug?
Dernæst må aktiviteten på boligmarkedet også have en indflydelse? Og hva med alt den linkbuilding, som der var til den gamle side? Er alle URLs 301 redirected?
Ja det kunne jo selvfølgelig være dét som gjorde det. Men når vi kan se der er masser af kliks på både Adwords og organisk søgning, efter billig maling, så ser det lidt mærkeligt ud.
Men måske det er den der fragt, som jo selvfølgelig kun kommer på, hvis man bestiller for under 999kr. Måske vi skal gøre bedre opmærksom på det.
301 skulle være lavet på de vigtigste sider. Men det ændrer vel ikke noget på de besøgende fra Adwords, som er mange, men ingen handler...
Mvh