Hej Jimmi Tak for svar. Et banner i toppen af en del af reklame-indtægterne og som kunde vil man jo gerne ses og have noget for sine penge. Det er helt almindeligt med en banner af den størrelse i toppen. Se bare på andre sider som eb.dk, radio100fm.dk og jubii.dk. De bruger også store størrelser. Jeg har netop undersøgt lyttertal og priser hos GO FM, som er en radio, der også sender på fm nettet og har fået opbygget en økonomi med studieværter i sendefladen og et større antal lyttere, som bl.a. skyldes at de kan sende på fm. Bilradioerne er desværre endnu ikke udstyret med signal til internettet, hvilket jeg forventer sker inden for et par år. Lytter tallet hos GO Fm er i følge deres hjemmeside: 44.000 om ugen. Se linket her: http://www.gofm.dk/aviva/media/undersider/lyttertal_4._kvartal_2009.pdf Et 20 sekunders spot, som mine priser er udregnet til koster således hos GO FM. 48 spots pr dag i 30 dage: 280.800 kr Der er ikke taget højde for eventuelle rabatter. Hos Radio Allstars ser priserne således ud: 20 Sekunders spot 48 spots pr dag i 30 dage: 25.000 kr Derudover vises der i mine priser også ubegrænset antal afvikling og clicks af reklamebanner på alle mine sider. Ved de 3 øverste tilbud vises der også forsidereklame og logo. Jeg har selvfølgelig ikke nogen fast lytterskare endnu, da udsendelserne først skal startes op, men har planer om at lave en god omgang markedsføring til den tid. Du skriver at mine priser ligger langt over deres niveau. I det tilfælde må du ha' fået en stor rabat. For ellers kan jeg ikke se det. Jeg kan oplyse, at jeg har undersøgt markedet og at mine priser er langt billigere end hos de etablerede stationer i landet. Mvh Michael Jacobsen |
Ang banner så er det rigtigt de andre bruger det, men de er et brand i sig selv det er din netradio ikke men håber da for dig at den bliver.
Ang priser, så er det måske deres vejledende priser men jeg sidder med nogle helt andre priser her og ja de har måske godt 44.000 lyttere, men jeg har faktisk en kampagne hos dem som er billigere end hos dig.
Når jeg kigger på marked, så ligger dit MEGET højre end alle andres for hvad måler du det udfra?? At du allerede regner med at få 50.000 lyttere eller at du måske vil få 1000?