Jeg har læst artiklen, og det er nogle interessante ting han siger, som jeg faktisk også godt kan forstå.
Når det er sagt, ville jeg dog til enhver tid gerne have 100 millioner, og tjener Martin 100 mere, som han synes ødelægger hans liv, kan jeg da godt finde en måde for ham at investere dem på :-) Fx. en af mine virksomheder, hæ hæ...
Flere af de ting, der bliver sagt, giver for mig rigtig god mening. Penge er vigtige, spørgsmålet er bare på hvilken måde. For de her mennesker vil jo have problemer med at bruge dem, så det må jo være for at opnå endnu mere, lige som et spil.
Når man har dem, så er de ikke så interessant længere. Sådan har mange mennesker det, tror jeg. Måske er de derfor så rige - fordi de ikke går op i at købe alt muligt for dem, men for at tjene dem.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Ja kan også godt følge ham for det er lidt ligesom om man har nået sit mål og så er legen slut.... Men omvendt må man sige at det altså er rart at have en god sjat cash i banken :)