Det er nu 7 dage siden jeg startede Den Der Blog - Og jeg er blevet meget overrasket over antallet af besøg der er kommer på de 7 dage. Har rettet de fejl jeg har fundet og tilføjet / fjernet det som jeg har fået at vide fra mine besøgende.
Jeg har ændret reklamen nu, for det var ikke meningen man skulle forbinde den med Yousee.
Skal lige finde ud af hvordan newz har lavet det med kategorier du nævner. For jeg kan overhoved ikke se nogen kategorier derind, kun når jeg går ind i forum (dem du mener)?
Takker for den feedback der er kommet indtil videre. :)
Har de 4 kategorier som er opdelt i : Newz.dk | Railgun | MacNation | It-dialog
Newz.dk handler om alt nyt som er computer og it.
Railgun handler kun om spil
Macnation: siger vel sig selv MAC
It- dialog : er noget nyt de er kommer med så er ikke helt sikker på emnerne .
Når man går ind på newz, har man jo allerede en ca. ide om hvad sidden handler om på baggrund af selve navnet : Newz. altså nyheder.
Din side som hedder den der blog, har man ingen anelse hvad handler om før man bruger et par min, du kunne eventuelt annoncerer på forsiden med en reklame hvad siden handler om. bare en tanke :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Har de 4 kategorier som er opdelt i : Newz.dk | Railgun | MacNation | It-dialog
Newz.dk handler om alt nyt som er computer og it.
Railgun handler kun om spil
Macnation: siger vel sig selv MAC
It- dialog : er noget nyt de er kommer med så er ikke helt sikker på emnerne .
Når man går ind på newz, har man jo allerede en ca. ide om hvad sidden handler om på baggrund af selve navnet : Newz. altså nyheder.
Din side som hedder den der blog, har man ingen anelse hvad handler om før man bruger et par min, du kunne eventuelt annoncerer på forsiden med en reklame hvad siden handler om. bare en tanke :)
Ah okay. Dem opfattede jeg slet ikke som kategorier. Mere andre af deres sider, så kiggede slet ikke på dem.
Jeg finder lige en bedre løsning på kategorierne.
Giver dig helt ret at man ikke har nogen anelse om hvad den handler om ud fra navnet, så der finder jeg lige på et eller andet også :)
Rigtig pæn side, spændende artikler. Jeg har ikke så meget kritik, jeg ville måske skifte det billede du har liggende af dig selv. Hvis vi skal gå i småtingsafdelingen så ville jeg skrive Need For Speed med stort i den overskrift du har lavet, det irritere øjet ikke fordi jeg selv er fejlfri i mit sprog ;)
Lav et banner på forsiden der omhandler jeres emme evt. med kørende billeder i .
Lav en sigende titlen der sig hvad i sælger derved flere relevante besøgene , jeg mener denne her title>Den Der Blog - Kan du huske hvad Den Der Blog hedder? </title>
Jeg ville første ligge reklamer på siden når der kom rigtige gang i siden
Jeg ville lave siden så folk ikke var i tvivl hvad siden omhandler og ikke bruge for meget plads på reklamer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Rigtig pæn side, spændende artikler. Jeg har ikke så meget kritik, jeg ville måske skifte det billede du har liggende af dig selv. Hvis vi skal gå i småtingsafdelingen så ville jeg skrive Need For Speed med stort i den overskrift du har lavet, det irritere øjet ikke fordi jeg selv er fejlfri i mit sprog ;)
Mvh Jakob / Sportnu.dk
Skifter billede når jeg finder et jeg ikke ser sur eller træt ud på.
Navnet på Need For Speed er ændret, og vil huske det til andre titler fremover :)
Lav et banner på forsiden der omhandler jeres emme evt. med kørende billeder i .
Lav en sigende titlen der sig hvad i sælger derved flere relevante besøgene , jeg mener denne her title>Den Der Blog - Kan du huske hvad Den Der Blog hedder? </title>
Jeg ville første ligge reklamer på siden når der kom rigtige gang i siden
Jeg ville lave siden så folk ikke var i tvivl hvad siden omhandler og ikke bruge for meget plads på reklamer
Titlen ændre jeg - kan godt se at den ikke er super god. Specielt når navnet på domænet heller ikke siger noget som helst.
Reklamerne vil jeg ikke ændre for meget ved, men jeg fjerner den der 300x250 i venstre side og ændre de der 120x120 til én i anden størrelse - måske også fjerne den store i midten , og kun tilføje den senere igen. Det burde hjælpe lidt.
Takker for svaret.
Der er vel ikke nogen som har forslag til hvordan jeg kan gøre så man ikke er i tvil om hvad siden omhandler?