Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det overhovedet lovligt ? sikke nogle svindler

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ AMINO

Nu skal i høre..

Jeg var i december blevet kontaktet af [Slettet af moderator pga. Amino´s regler]  m. gratis hjæmmeside bla bla bla.. I kender sangen.. jeg røg i fælden og sagde ja ... og så begyndte vi at danse..

De skulle lave 2 sider for mig en alm. og en webshop.

vi underskrev kontrakten, og jeg som aftalt havde sendt dem mine logofiler så de kunne lave et udkast..

Mht. webshop.. så blev jeg låvet guld og grønne skove.. skreædersyget / tilbasset behov/ storsalg/ nr 1. på google. og alt det pis..

jamen de gik i gang og det var effekten 

ligner lort... så talte jeg med deres direktør for at snakke om den, og der blev vi enig om vi anullere den da det var ikke i deres kompetencer at lave den.. men i stedet skulle de lave min alm side .. 

Begge sider blev leveret forsent. flere måneder forsent. 

og her er så min alm side. 

og min nuværnde side som jeg selv har lavet http://thebikeman.dk/

De bruger et firma Gothia finans a/s til at fakturere deres kunder de sender mig så en regning, og jeg svare at det betaler jeg ikke da kontrakten ikke er blevet overholdt. 

så kommer der rykker og rykker og rykker .-...... 

så ringede de til mig for en 3 ugers tid tilbage og han ville høre hvad min holdning var til sagen.. 

Så fortalte jeg ham hvad der var at fortælle og han ville så ringe til [Slettet af moderator pga. Amino´s regler] og høre dem ad.. og ringe tilbage -

Og i går modtager jeg en indkaldese  til fogedretten .. uden den idiot fra gothia har ringet tilbage til mig... 

Hvad i al verden skal jeg gøre. ? 

Selvom beløbet er knap 5 lapper så nægter jeg at betaler for en gang lort jeg kan få et børnehave barn til at lave i paint .. 

?? 

Vh. Jakub 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:07

Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men hold kæft nogle uprofessionelle designs. Det ligner lort! Simpelthen for ringe af et firma som [Slettet af moderator pga. Amino´s regler]

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 12:18

amen to that.. og en cykel smed som mig kan gøre det beder end en "proffesionel" designer

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:19

Skynd dig at skrive en indsigelse til fogedretten, hvor du angiver hvorfor du ikke vil betale. Argumenter så godt du kan. Med stor sandsynlighed vil fogedretten afvise sagen, hvis du kan dokumentere at de ikke har overholdt deres del af aftalen. Afviser fogedretten sagen, så skal [Slettet af moderator pga. Amino´s regler] lave et civilt søgsmål for at gå videre med sagen.

Hav tålmodighed, og giv ikke efter for pression, hvis du ved du har ret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27

Martin Olesen:

Skynd dig at skrive en indsigelse til fogedretten, hvor du angiver hvorfor du ikke vil betale. Argumenter så godt du kan. Med stor sandsynlighed vil fogedretten afvise sagen, hvis du kan dokumentere at de ikke har overholdt deres del af aftalen. Afviser fogedretten sagen, så skal Skandia web lave et civilt søgsmål for at gå videre med sagen.

Hav tålmodighed, og giv ikke efter for pression, hvis du ved du har ret.

Jeg er fuldstændig enig. Du skal ikke lade dig presse af sådan nogle svindlere.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 12:31

Jeg er fuldstændig kold i røven.. og det er kun en princip sag.. da firmaer skal lære at man ikke skal tage "friske uerfarne" iværksætter i røven.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 12:50

Hej.

Jeg fik også Deres tilbud om gratis hjemmeside.

Da jeg er af den holdning/erfaring at intet er gratis sagde jeg nej tak.

det var åbenbart klogt!

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:54

Det er utroligt hvad nogle virksomheder vil gøre for at få nogle klejner fra andre... Det er noget lort og jeg håber du vinder sagen..

Held og lykke

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:00

Kønt er det da ikke

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:01

Hej Jakub

Det fremgår, at du har indgået en aftale med leverandøren, som et eller andet sted gør, at de kan gøre sit krav gældende direkte i fogedretten. Normalt ville der skulle udtages en stævning, hvor du vil have mulighed for at gøre indsigelse mod kravet. Det kan jo også være, at sagen allerede har været for retten, og der er afsagt en udeblivelsesdom, som nu gør det muligt at opkræve beløbet i fogedretten.

Det hjælper ikke at gøre indsigelse mod kravet til fogedretten, idet leverandøren allerede har dokumenteret sit krav.

Det bedste råd er at konsultere en advokat til at løse disse juridiske forhold, herunder om du skal rejse en sag mod leverandøren. Under alle omstændigheder er sagen nu, hvor den er i fogedretten, meget op ad bakke.

En advokat til at repræsentere dig eller betale og se glad udTongue Tied

Tonny

PS. Moderatorerne sover vist længe i dag, da vi som bekendt ikke må skrive negativt om andre virksomheder og/eller personer.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)