HEJ AMINO! Nu skal i høre.. Jeg var i december blevet kontaktet af [Slettet af moderator pga. Amino´s regler] m. gratis hjæmmeside bla bla bla.. I kender sangen.. jeg røg i fælden og sagde ja ... og så begyndte vi at danse.. De skulle lave 2 sider for mig en alm. og en webshop. vi underskrev kontrakten, og jeg som aftalt havde sendt dem mine logofiler så de kunne lave et udkast.. Mht. webshop.. så blev jeg låvet guld og grønne skove.. skreædersyget / tilbasset behov/ storsalg/ nr 1. på google. og alt det pis.. jamen de gik i gang og det var effekten ligner lort... så talte jeg med deres direktør for at snakke om den, og der blev vi enig om vi anullere den da det var ikke i deres kompetencer at lave den.. men i stedet skulle de lave min alm side .. Begge sider blev leveret forsent. flere måneder forsent. og her er så min alm side. og min nuværnde side som jeg selv har lavet http://thebikeman.dk/ De bruger et firma Gothia finans a/s til at fakturere deres kunder de sender mig så en regning, og jeg svare at det betaler jeg ikke da kontrakten ikke er blevet overholdt. så kommer der rykker og rykker og rykker .-...... så ringede de til mig for en 3 ugers tid tilbage og han ville høre hvad min holdning var til sagen.. Så fortalte jeg ham hvad der var at fortælle og han ville så ringe til [Slettet af moderator pga. Amino´s regler] og høre dem ad.. og ringe tilbage - Og i går modtager jeg en indkaldese til fogedretten .. uden den idiot fra gothia har ringet tilbage til mig... Hvad i al verden skal jeg gøre. ? Selvom beløbet er knap 5 lapper så nægter jeg at betaler for en gang lort jeg kan få et børnehave barn til at lave i paint .. ?? Vh. Jakub
|
Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men hold kæft nogle uprofessionelle designs. Det ligner lort! Simpelthen for ringe af et firma som [Slettet af moderator pga. Amino´s regler]