Jeg har forsøgt mig lidt frem og tilbage med mit logo , og er endt med dette i sidste ende. Jeg kunne godt tænke mig at høre Jeres meninger om logoet , det skal siges at jeg både designer og programmør , men ved sku ikke hvordan jeg skal implementere programmør ind i logoet , måske har Du en god ide ?
I må meget gerne komme med gode ideer også ,
P:S Jeg hedder ilhan , men blir kaldt illo alle vegne , så tænkte jeg at det måtte mit logo være :D
Logoet i sig selv ser fint nok ud, men illo er ikke det første jeg tænker... Da jeg så logoet så jeg ill design. Og det er jo ikke så godt igen..
ill betyder jo syg eller dårligt på engelsk. Det jeg tænkte på da jeg så logoet var syg design eller dårlig design.. Den blå ring i baggrunden som skulle stå for bogstavet o forsvinder i baggrunden, idet man tror det er bare for at gøre logoet mere spændende..
Hvis det er du vil have logoet til at forstås som illo, må du ændre lidt ved det... :)
Håber du kunne bruge noget af det :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Ser det også som "ill design" altså dårligt design..... kan slet ikke finde ud af det....... at der skulle stå ILLO, det fremgår ikke tydligt nok efter min mening......
Forresten,. du kan jo sagtens bare skrive illo med en bestemt font type og så lave en fedt "figur" af en slags som kommer til at repræsentere din virksomhed..
Beklager men min første tanke er at det absolut ikke kan være en prof. grafiker der har fremstillet det logo. På mig virker det lidt for amatøragtigt specialt når nu du kalder dig noget med design. Et logo bør være simplet og ikke indeholde hele 5 forskellige farver.
Bliver nødt til at tilslutte mig at der ikke engang med god vilje står illo. Bog synes godt nok heller ikke at den første del af logo'et (illo delen) ser professionelt ud. Farve-valget får mig til at tænke babyer. Men hvis du vil fremstå som en seriøs designer, må du nok arbejde lidt mere med det. Navnet derimod synes jeg er meget sjovt :-)
Ikke for at nedgøre dig på nogen måde, MEN nu når du kalder dig en designer kan jeg ikke helt forstå hvordan du bare for små 15 dage siden oprettede denne tråd:
Nu kan jeg læse at du er igang med multimediedesign uddannelsen... Jeg kender selvfølgelig ikke dine evner indenfor programmeringen, men du burde måske ikke kalde dig selv for designer...
Vi andre som kan finde ud af at udforme grafisk visualitet, har brugt år på at nå hvor vi er idag, det er næsten en fornærmelse mod os andre... Du skal dog ikke tage det så tung da alt kommer med tiden, hvis du klør på så er det måske dig som kan hjælpe andre nye "designere" i fremtiden :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg må tilsluttet mig de andre amino'er: Der er hverken hoved eller hale i dit logo.
Navnet "ILLO" ses ikke - derimod ville jeg tro der stod "ILL Design"
Der er for mange elementer i det logo. Har du hørt om "less is more"?
Har du overvejet hvordan logo ville se ud i sort/hvid? Jeg vil vove at påstå at et godt logo fungerer ligeså godt i s/h som i farver
Ordet "Design" har fået meget kerning efter min smag
Hvis du vil signalere at du er både programmør og designer kunne du prøve med en illustration? Dog vil jeg mene at det er bedre du finder et andet navn...man ser alt for mange web/design bureauer der kalder xy design, jeg-ska-gi-dig design osv. Find f.eks et sjovt eller tvedtydigt navn...bare noget der adskiller dig fra mængden.