Jeg fortsætter bogudsalget af gode og billige iværksætterbøger, så de forhåbentligt kan få nyt liv hos dig. De har efterhånden stået så længe i reolen eller i kælderen at jeg må indse at jeg ikke får læst dem igen med det første, også gør de nok mere gavn et andet sted. Er du interesseret i en eller flere pakker, så send en PM, så finder vi ud af det. Personlig udvikling (og salg) pakken the Impact Code - Nigel Risner God explained in a taxi ride - Paul Arden Sælg med succes - Linda Richardson Luk dit salg - John Evan Jones 25 sales habits of highly succesful salespeople - Stephan Schiffman Succes som Sælger - Harry Motor Jensen Fish! for Life - Stephen C. Lundin med fl. Ledelse for praktikere - Jørn Lund & Kim Tange Bliv den bedste - Nicholas Bate Succespilot - John Evan-Jones Vær din egen coach - John Evan-Jones Er du leder? - John Evan-Jones Tænk og Lær som en vinder - John Evan-Jones Hot Teams - John Evan-Jones Sådan motivere du andre.. og dig selv! - Harry Motor Jensen Be your own guru - Olivia Stefanino Lederskab - Rudolph W Giuliani Coaching - Sofia Manning Netværk - Bodil Pedersen Millionaire Upgrade - Richard Parkes Cordock Sådan får du et bedre job - Harry Motor Jensen Unleash the Warrior Within - Richard J. Machowicz I alt 24 bøger om ledelse, salg og personlig udvikling. En bred pakke til dig som er selvstændig, eller dig som bare vil have mere ud af livet. Nogle bøger dækker samme emner, men på forskellige måder og med forskellige værktøjer, så jeg har haft god glæde af hele stakken. 750 kr for hele stakken, eller det samme som nyprisen på bare 3 af bøgerne. Biografier pakken Xerox Vandt - David T. Kearns & David A. Nadler Licens til at Vinde - Ole Olsen - Dan Philipsen Bank - Den der vil vinde mest... Vinder! - Mette Thomsen & Jesper Bank Entreprenørerne - Jonas Torp Det modige Danmark - Asger AAmund & Sune Aagaard 6 spændende og fængende bøger. Men pas på de fleste er rigtigt svære at lægge fra sig når man først er gået i gang. 150 kr Hjemmeside, fotos, design og gode ideer SQL i praksis - Ben Forta PHp & MySQL - Larry Ullman 20th century Type - Lewis Blackwell Stockbyte Resourcekit 7 Linotype Fontexplorer 1.5 Photodisc Ressouce Book 11 Nordfoto - Sport Zefa 25 unlimited Digital vision Color & Type for the Screen Graffiti i Danmark Digital Art for the 21st century I alt 13 bøger med både viden, teori og en masse billeder og fonte der kan inspirere når du skal designe hjemmesider, tage produktbilleder, finde nye billeder til hjemmesiden eller designe tryksager. Jeg har brugt især bøgerne med billeder og Color & Type for the screen meget når jeg har arbejdet med hjemmesider. 300 kr for hele stakken Det var vist de sidste bøger jeg har liggende. Men se også min forrige post for endnu flere bøger. |
Personlig udviklings pakken er solgt, og så er Jesper Bank og Richard Branson bøgerne solgt fra biografipakken...