Hej og Tillykke med dit nye firma, ved ikke lige hvor du omdeler disse flyers?. Men jeg har gode erferinger med at hænge dem op i supermarkeder, byggemarkeder m.m.
Hej og tak...jamen havde tænkt mig at hustandsomdele dem er godt nok et stort arbejde men vil jo gerne igang...
Der er sikkert nogle unger, der vil tjene nogle penge for at dele dem ud for dig. Alternativt kan du jo prøve at kontakte Spejder grupper eller sportforeningenr, de plejer gerne at ville lave den slags for en rimelig betaling
Hvorfor ikke lave en hjemmeside og videreformidle din viden konkurrencen er ikke ekstrem mindre end min , burde ikke være det vilde arbejde før du lå nummer på 1 vinduespudsning for dem nummer 1 ,er lav pagerank kan jeg se få inlinks desuden kun en underside om emmet der ligger nummer 1 ikke den vilde interne links struktur
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis jeg var dig, ville jeg satse de fleste af mine markedsføringskroner online. Jeg ville først og fremmest lave en hjemmeside, der kunne være virksomhedens ansigt udadtil. Den skal jo ikke kunne så meget, blot vise hvem i er, hvad i kan, og selvølgelig et par kontakt oplysninger. Herefter vil jeg sige: Adwords, Adwords, Adwords. Du kan komme hammer langt derinde, for få kroner. Gå efter at ligge højt på sætninger som: "vinduespudsning i Esbjerg" osv. De er ikke så dyre, da der sandsynligvis ikke er så mange andre, der ønsker, at ranke på lige netop de sætninger du har brug for. Samtidig vil du altid kunne henvise folk til din hjemmeside, og måske også begynde og satse lidt på søgemaskineoptimering, hvis du kan overskue det:)
Nu ved jeg ikke, hvor ny du er i det her, men hvis du ikke har så godt styr google adwords, skal du være velkommen til lige at ringe til mig, så vil jeg gerne uddybe det lidt, og evt. guide dig igennem det, så godt som jeg nu kan:)
tak men har ikke så meget forstand på hvordan jeg får min hjemmeside mere synlig...
Hvis du allerede har en hjemmeside, ja så skal dens www adresse da på bilen, det er ihvertfald en måde at synlig gøre den offline, og så selvfølgelig på de flyers du omdeler ....
Online, der er jo forskellige måder at få ens hjemmeside frem på, man kan jo blandt meget andet nævne den i et forum som her, ja også andre steder hvor man nu ellers skriver.(selvfølgelig kun de steder hvor det er tilladt at linke til sin forretning)....