| 
                             Kan ikke oprette mig. Jeg får en pop up med at jeg skal acceptere betingelserne... Men jeg har læst betingelserne og krydset feltet??  | 

Fint men ville være bedre hvis den virket den side.
             Debat

| 
                             Kan ikke oprette mig. Jeg får en pop up med at jeg skal acceptere betingelserne... Men jeg har læst betingelserne og krydset feltet??  | 

| 
                             Fint men ville være bedre hvis den virket den side.  | 

GG
| 
                             Stå op   | 

| 
                             Beklager fejlen, den er hermed rettet. I kan nu oprette jer igen  | 

| 
                             Produkt beskrivelse fra dansk til tysk: 300 ord for en hund :) Mvh Linnart Sining Felkl Kontakt Tyskland  | 

| 
                             Linnart, du må hjertelig gerne tilmelde dig på globia og oprette din ydelse, for også at støtte op om projektet.  | 

| 
                             http://realinternetcash.info/ Denne Her Side Er 4 Gange Billigere Og Gør Meget Mere  | 

| 
                             Daniel - og hvad så hvis den er billigere? Globia er sted hvor man kan investerer 100 kr på nogen billige ydelser. "Og gør meget mere" - uddyb? Du henviser til en engelsk side, globia er dansk. Jeg ville føle mig mere sikker på en dansk side hvis jeg skulle tage højde for tidzoner,engelsksproget mm. som fiverrer - globia er pure dansk. 
  | 

| 
                             Jes, jeg har prøvet - men den giver mig en 404 fejl efter at have indtastet alt. Har jeg begået en fejl? 
 Mvh Linnart Sining Felkl  |