Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du gøre for 100 kroner? :-)

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:13

Det lyder super Linnart! IAndre må også rigtig gerne tilføje jeres ydelser, for således også at støtte projektet og sende budskabet videre :-) TAK

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:10

Hej Jes

Jeg har fået en besvarelse på mit indlæg/ydelse (korrekturlæsning), men jeg kan ikke logge ind for at besvare!!! Når jeg klikker på login, skriver den at der er opstået en fejl og der sker intet.

Michael

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 10:18

Kan du beskreve fejlen? Jeg går ud fra det er en javascript fejl. Hvilken browser bruger du?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:21

Hej Jes

Fejlen beskrev jeg i  forrige indlæg. Jeg klikker på login men intet sker. Jeg kunne logge ind igår aftes, dog fra en anden maskine.

Jeg bruger Explorer.

Michael

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:23

Siden skal lige spidses lidt af før jeg også tror på succes.

Du får lige nu en masse viral allerede. - Synes dog det er er rigtig ærgeligt og intet sigende navn du har valgt til projektet synes der er mange andre domæner du skulle skynde dig at overveje inden det tager ordenligt fra land
100dkk, kr100, 100lap et eller andet.

Designmæssigt fylder din top utroligt meget uden rigtigt at indeholde andet end et par knapper og noget clipart, som ikke er det mest spændene..

Og du vil gøre dig klog i at implementere Facebook's "One-click-registration", jeg vil ikke oprette img som medlem på sider mere som ikke har det. Det er nemt at implementere og arrogant at lade være.

Konklusion: Nytnavn, skarpere design, Facebook integration.

Men ellers, God vind. - Fedt projekt, og ha' en god dag =) 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:17

Hej Jes

Ved ikke, hvad du har gjort. men nu har jeg kunnet logge ind og har besvaret min henvendelse.

Michael

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:46

Hej Jes,

jeg synes at sidens koncept er meget interessant, men har ikke kunne logge/oprette en profil. Har du en idé om hvorfor?

-Raun

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:52

Jeg var lige ved at købe en analyse til 100 kroner, men da jeg ramte Paypal kunne jeg ikke lige overskue det mere.

For det første fordi der pludselig kom et gebyr på 25 %. For det andet, fordi jeg ikke har en Paypal konto.

Jeg tror det vil være noget mere effektivt, hvis du fik gjort det nemmere. Evt. over mobilen, eller på en anden måde..

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)