Måske fordi jeg bruger Safari? Mvh Linnart Sining Felkl |
Har set det selv nu :) Mit tilbud er offentligt
Mvh
Linnart Sining Felkl
Måske fordi jeg bruger Safari? Mvh Linnart Sining Felkl |
Har set det selv nu :) Mit tilbud er offentligt
Mvh Linnart Sining Felkl |
Det lyder super Linnart! IAndre må også rigtig gerne tilføje jeres ydelser, for således også at støtte projektet og sende budskabet videre :-) TAK |
Hej Jes Jeg har fået en besvarelse på mit indlæg/ydelse (korrekturlæsning), men jeg kan ikke logge ind for at besvare!!! Når jeg klikker på login, skriver den at der er opstået en fejl og der sker intet. Michael |
Hej Jes Fejlen beskrev jeg i forrige indlæg. Jeg klikker på login men intet sker. Jeg kunne logge ind igår aftes, dog fra en anden maskine. Jeg bruger Explorer. Michael |
Siden skal lige spidses lidt af før jeg også tror på succes. Og du vil gøre dig klog i at implementere Facebook's "One-click-registration", jeg vil ikke oprette img som medlem på sider mere som ikke har det. Det er nemt at implementere og arrogant at lade være. Konklusion: Nytnavn, skarpere design, Facebook integration. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hej Jes Ved ikke, hvad du har gjort. men nu har jeg kunnet logge ind og har besvaret min henvendelse. Michael |
Hej Jes, jeg synes at sidens koncept er meget interessant, men har ikke kunne logge/oprette en profil. Har du en idé om hvorfor? -Raun |
Jeg var lige ved at købe en analyse til 100 kroner, men da jeg ramte Paypal kunne jeg ikke lige overskue det mere. For det første fordi der pludselig kom et gebyr på 25 %. For det andet, fordi jeg ikke har en Paypal konto. Jeg tror det vil være noget mere effektivt, hvis du fik gjort det nemmere. Evt. over mobilen, eller på en anden måde.. |