|
Kan ikke oprette mig. Jeg får en pop up med at jeg skal acceptere betingelserne... Men jeg har læst betingelserne og krydset feltet?? |
Fint men ville være bedre hvis den virket den side.
Debat
|
Kan ikke oprette mig. Jeg får en pop up med at jeg skal acceptere betingelserne... Men jeg har læst betingelserne og krydset feltet?? |
|
Fint men ville være bedre hvis den virket den side. |
GG
|
Stå op |
|
Beklager fejlen, den er hermed rettet. I kan nu oprette jer igen |
|
Produkt beskrivelse fra dansk til tysk: 300 ord for en hund :) Mvh Linnart Sining Felkl Kontakt Tyskland |
|
Linnart, du må hjertelig gerne tilmelde dig på globia og oprette din ydelse, for også at støtte op om projektet. |
|
http://realinternetcash.info/ Denne Her Side Er 4 Gange Billigere Og Gør Meget Mere |
|
Daniel - og hvad så hvis den er billigere? Globia er sted hvor man kan investerer 100 kr på nogen billige ydelser. "Og gør meget mere" - uddyb? Du henviser til en engelsk side, globia er dansk. Jeg ville føle mig mere sikker på en dansk side hvis jeg skulle tage højde for tidzoner,engelsksproget mm. som fiverrer - globia er pure dansk.
|
|
Jes, jeg har prøvet - men den giver mig en 404 fejl efter at have indtastet alt. Har jeg begået en fejl?
Mvh Linnart Sining Felkl |